Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

mail.

Gestart door sijp, 24 augustus 2011, 09:22:41 AM

sijp

Hallo Forum,
Hoe kan ik voor komen dat mijn mailbox erg vol raakt met mail van het forum,krijg bijna elke dag ongeveer tussen de 70 en 100 berichten waar ik niet op zit tewachten.Kan het zo zijn dat ik iets hebt aan gevinkt heb?
Laat het me even weten.

vriendelijke groeten
sijp snieder.

Michiel

Hoi Sijp,

ik denk dat je je hebt geabonnerd op een aantal draadjes. Klik eens op "My Subscriptions". Je krijgt dan een lijst van alle draadjes waar je je op hebt geabonneerd. Je kan er meteen ook alle abonnementen wissen, als je dat wenst.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

sijp

Hoi Michel,
heb net gekeken op My subscriptions maar helaas daar heb ik niets in staan wat op een draadje lijkt nee zonder gekheid er staat niets in.

groeten sijp.

doomslu

Beste Sijp, ik heb even gekeken en je was geabonneerd op alles. Dus toch ergens geklikt. [;)]
Ik heb dat meteen ongedaan gemaakt. Je zou van de mails verlost moeten zijn...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sijp

Hallo Doomslu,

Oke, hartelijk dank voor de moeite,en het oplossen van mijn probleem.

Groeten sijp.

Gerolf

Ik had een tijdje geleden gezien, dat er drie mensen op "alles" geabonneerd waren. Niet iedereen heeft dit bewust gedaan, dus ... [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philip vdb

ik was er een van die 3 denk ik.
Men vrouw werd gek van die mails.
maart heb het kunnen uitzetten.

Johnnytrein

Vrouwen hebben dat gek worden wel meer hoor.[:I]Heeft blijkbaar iets met monen te maken vooral hormonen dan.[:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

philip vdb

Hahahaha die is goed lol [:D][:D]
citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Vrouwen hebben dat gek worden wel meer hoor.[:I]Heeft blijkbaar iets met monen te maken vooral hormonen dan.[:D]