Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Brawa V320

Gestart door Peter, 12 augustus 2011, 16:07:18 PM

Peter

Dit is de zwaarste (letterlijk) lokomotief op mijn baan, de V320 van Brawa. Heel zwaar, maar rijdt fantastisch.  Het enige spijtige is dat hij zonder sound is.

IMGhttp://i7.photobucket.com/albums/y284/Peter74/Modellen/P8120002-2.jpg/IMG

Met vriendelijke groeten
Peter

vanmiegroet

#1
was dit weer een prototype van de db?
Je had ook een prototype van de vele zwaardere v200
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Peter

#2
citaat:
was dit weer een prototype van de db?
Je had ook een prototype van de vele zwaardere v200


Ja, inderdaad. Er is er slechts 1 van gemaakt, en werd nooit aangekocht door de DB, enkel jaren aan een stuk gehuurd. Bij het grootbedrijf rijdt hij trouwens nog altijd rond bij de bouwfirma Wiebe, en nu nog bij Serfer (Servizi Ferroviari S.r.L.) wat bewijst dat het een stevige lok is.

De zwaardere, 6-assige V200 is de V300, die wel werd aangekocht door de DB. In model bestaat hij van Lima, Hornby-Rivarossi en ook bij M?rklin/Trix

De V320 bestaat in H0 van Brawa en Rivarossi, in spoor N van Roco en in spoor Z van Schmidt
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

#3
Schoon machien Peter, die staat eigenlijk ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar dan voor tp. 4.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

wisselstromer

#4
ik heb die hier ook rondrijden
met 2 sounddecoders er in
maakt een hels kabaal maar oh zo mooi ;-)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

#5
Ik wist helemaal niet dat daar 6-assers van gemaakt waren , ziet er idd een impossante loc uit!![:0]

Peter

#6
Nog een paar foto's van de V320p mijn baan. Bij het grote voorbeeld heb ik die lok een paar keer kunnen zien voorbij denderen tijdens onze vakantie in de Allg?u (Oberstaufen). Toen reed hij de treinen tussen M?nchen en Lindau. Indrukwekkend was hij wel.









Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

#7
Knap Peter, evenals de omliggende scenery.[;)]

doomslu

#8
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Knap Peter, evenals de omliggende scenery.[;)]

Inderdaad! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *