Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

PluX - NEM-652 adapter (ESU 2011)

Gestart door LokSound, 08 augustus 2011, 15:51:14 PM

LokSound


Gerolf

Euh, en wat DOET zo'n ding ?
Ik zie een printje dat van ??n groep van 5 pennen naar een andere groep van 5 pennen gaat.

PS: er is iets mis met je profiel: wel een voornaam, maar geen naam [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

Patrick,

Zijn er geen ESU decoders waar direct een Pluxstekker aan zit want om nou nog een keer bijna een tientje voor een adaptor uit te geven........

Het enige beestje waar een plux aansluiting in zit zal indien er de decoder met juiste stekker is weldra gaan rijden (hoop ik).

Kees-Jan

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Gerolf

PS: er is iets mis met je profiel: wel een voornaam, maar geen naam [;)]



Gebruik het forum waar het voor gemaakt is,niet voor kosteloze....................
wim

mini-bs

Admin's,

zou er geen map/onderdeel kunnen toegevoegd worden aan dit forum waar handelaars en fabri's naar hartelust kunnen berichten zetten? Voor elk merk / winkel een eigen draadje.
ik vind dit bvb wel een interessant berichtje, Wim duidelijk niet. Zo zullen de meningen op dit forum allicht zeer uiteenlopen. Maar als er zo een aparte rubriek voor commerce zou bestaan kunnen commerci?le berichten toch gepost worden en hebben mensen die die deze niet willen lezen er toch geen last van.
 

ToThePoint

Tja op een mail die ik enkele maanden geleden stuurde naar de desbetreffende invoerder nog steeds geen antwoord.
Ik dacht dat ze in de stervensberichten stonden, maar niets is minder waar !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

LokSound

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Patrick,

Zijn er geen ESU decoders waar direct een Pluxstekker aan zit want om nou nog een keer bijna een tientje voor een adaptor uit te geven........

Het enige beestje waar een plux aansluiting in zit zal indien er de decoder met juiste stekker is weldra gaan rijden (hoop ik).

Kees-Jan


ESU heft decoders met een PluX-aansluiting.
Maar als je een decoder (NEM-652) wilt inpluggen in een PluX-loc dan kan je deze adapter benutten.

Patrick

Kees-Jan

Mooi

bedankt voor het antwoord. Zal eens in Gorinchem navraag doen en er 1 bestellen/ kopen.

Mvg

kees-jan

Brunel

Voor de aardigheid eentje geprobeerd, maar het is een raar ding. De nem652 verbinding is dikker  dan een halve decoder, zodat de combinatie in veel gevallen helemaal niet past.