esu lokprogrammer

Gestart door Dirk, 27 juli 2011, 22:49:40 PM

Dirk

Heren,

enkele dagen geleden is mijn lokprogrammer overleden. Bij het aansluiten ging de trafo in beveiliging en de programmer was dood. Eerst nog eens getest met een andere voedingmaar neen..zo dood als een pier.
Ik heb opgezocht hoelang ik hem had en ik heb hem gekocht in september 2009. Dus nog 2 maanden garantie. Nu blijkt het een probleem te zijn van diodes en nog wat componenten. Niks heel erg. Maar onder garantie prul ik er liever niet aan.
Ik heb naar ESU gemaild maar die schijnen in verlof te zijn. Via die site raden ze aan om terug te gaan via de verkoper. Ik heb die programmer gekocht bij Modeltrain Paradise in ST niklaas. Maar die heb ik laatst gemaild voor met een andere vraag, maar na 2 weken geen antwoord. Is het een probleem met de site of was de vraag niet de moeite om te beantwoorden, dat weet ik niet. Weet er iemand of de zaak open is en hoe is de service van deze webshop? Ik heb ook alleen maar de mails van betaling en melding dat de programmer verstuurd is, dus geen papieren bewijs. Maar de shop zou wel een dubbel kunnen bezorgen.
Wie weet hoe ik de shop kan bereiken?

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

eric

Gewoon effe bellen misschien?

Dirk

hmmm goed idee, zal eens zoeken of ik een nummer vind. Telefoneren naar een webshop daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht.

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Dirk

hmmm goed idee, zal eens zoeken of ik een nummer vind. Telefoneren naar een webshop daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht.

Dirk



Webshop ? Sterke verhalen lees ik hier.
Patrick zit wel in de garage die omgebouwd is tot winkel, maar een webshop is dat niet vermoed ik. Patrick verkoopt wel via het web, maar ook in zijne winkel.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bellejt

even bellen naar Patrick.Ze zijn wel volop aan het verbouwen in de winkel.De bovenverdieping komt dan beschikbaar.Mss is hij wel druk bezig.Als je belt tijdens de openingsuren krijg je normaal wel antwoord.Mijn locprogrammer komt ook van daar.Ben er wel zelf omgereden.Normaal heb je 2 jaar garantie in Belgie.Als hij deze terugstuurd naar Esu dan maken die er geen probleem van om hem te ruilen voor een nieuwe als de garantie geld.

C.B.

Hem kennende ([:D])kun je best zelf eens even bellen.
Is met vanalles en nog wat bezig ivm zijn shop zodat hij wel eens een mail vergeet.[:D]

Groetjes.
Claudio.

eric

@ Dirk,

Hier helemaal bovenaan op "Home" klikken en dan kijken in de linkse kolom onder "Onze adverteerders" daar staat hij bij tussen.

tufken

Hallo Dirk,

We hebben juist een telefoontje gekregen van uw probleem door iemand van het forum.

We hebben nog niks ontvangen over het probleem met uw lokprogrammer.
Dus kunnen we dat ook niet weten.

Breng deze zo snel mogelijk terug, normaal zit er in de doos bij de verzending altijd een aankoopbewijs.
Maar de bestelling is gedaan op 02/09/2009, dus is het normaal nog garantie.

We moeten die dan wel zo snel mogelijk naar ESU sturen die gaan kijken wat er scheelt.

Maar die moet daar wel zijn voor de vervaldatum van de garantie.

Wij gaan in verlof op 15/08/2011

Mvg,

Patrick
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Dirk

Eric,

bedankt voor de reactie, Over de programmer hed ik je niet gemaild, maar ik had nog een engelse wissel nodig, en daar is geen reactie op gekomen, vandaar dat ik deze vraag hier stelde. En ik wist ook niet dat jij een winkel had, omdat ik wel al klant ben maar altij via de webshop heb besteld.
Ik bel je vandaag nog voor detail info.

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100