Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

L-rijtuigen

Gestart door Peter, 26 juli 2011, 13:48:59 PM

Peter

Terwijl er op het TMM forum lustig op los gediskuteerd wordt over de L-rijtuigen, en de vergelijking tussen de Olaerts en de Goover modellen, wordt er hier  op het MSM forum blijkbaar geen woord over geschreven (of heb ik iets gemist) Terwijl, volgens mij, beide hun voor en nadelen hebben. Soms heb ik de indruk in de diskusies, dat indien het niet HET bekende merk is, er nogal negatief gedaan wordt over het konkureerende merk (Olaerts/Goover of LSM/Classics) en dit terwijl er bij alle merken toch dingen zijn die beter of anders hadden kunnen gedaan worden. Maar ja, dat is de indruk die ik heb. Mischien verkeerd, maar zo voel ik het wel aan.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Ik ben even gaan lezen en moet zeggen dat daar precies klinknagels worden geteld, Wat er geschreven wordt zal wel juist zijn, maar...
bedenk dat de prijs maar ongeveer 35? is
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dgrr57

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik ben even gaan lezen en moet zeggen dat daar precies klinknagels worden geteld, Wat er geschreven wordt zal wel juist zijn, maar...
bedenk dat de prijs maar ongeveer 35? is

Klinknagels tellen [?] Nee, gewoon correcte spelling [:(]
En jullie zijn misschien tevreden, maar voor die prijs (ja, ik vind 35 ? of 39,50 ? niet niets) mag het ook juist zijn.
Maar toch positief blijven : in het Frans is het juist [:D]

janjozef

inderdaad is 35? niet niks, maar als je ziet wat een lsm kost zal het verschil wel ergens vandaan komen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem