Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Uhlenbrock DigitalServo & adres wisselaandrijving

Gestart door Michiel, 21 juli 2011, 17:08:36 PM

Michiel

Hallo iedereen,

ik heb hier, om te proberen, een Uhlenbrock DigitalServo 81310. Dat is een servo met ingebouwde servodecoder voor oa DCC.

Het probleem is dat ik het niet als magneetartikel aangestuurd krijg. Volgens de handleiding zou het moeten kunnen, maar met mijn Lenz systeem blijk ik het voorbeeld in de handleiding (adres 300) de servo niet kan aansturen.

Wat wel gaat, is de servo aansturen als loc via adres 3, maar daar heb ik niets aan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Een tip?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Gevonden!

de default waarden zoals ze in de handleiding staan blijken niet overeen te komen met de werkelijkheid. Nadat alle CV's een voor een werden gecontrolleerd, en gezet zoals ze zouden moeten staan, blijkt het te werken. Ik ben weer gelukkig en kan weer verder...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)