Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

cadeau nmbs ?

Gestart door rixke rail, 08 juni 2011, 22:05:57 PM

rixke rail

Vandaag zat er een brief van de nmbs in de bus.
Het komt er in het kort op neer dat ze zelf ook niet tevreden zijn over de gang van zaken momenteel. De nodige blabla als excuus. Daarom krijgen alle treinkaarthouders in ruil voor die brief aan het loket een ticket, waarmee je een hele dag lang, in 1e klasse, mag reizen op het hele net. Geldig tot 31-08-2011.
Dit zal zeker gebruikt worden voor een hopelijk mooie uitstap !
Als ze eens een goed nieuws hebben mag dat ook wel verteld worden, nietwaar ? }:)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

Hopelijk is dat voor alle kaarthouders, dan heb ik dat deze avond ook in de bus zitten. Langs de andere kant levert hen dat per gebruikt ticket dikwijls een extra ticket op in eerste klas en gaat me dat nog geld kosten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

Hopelijk is dat voor alle kaarthouders, dan heb ik dat deze avond ook in de bus zitten. Langs de andere kant levert hen dat per gebruikt ticket dikwijls een extra ticket op in eerste klas en gaat me dat nog geld kosten.

Jan

Mag jouw maitresse dan ook eens in eerste klasse zitten, Jan? [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Luc

Ik heb de vraag doorgespeeld naar het vrouwtje, ze zal u van antwoord dienen als ze naar Charleroi komt,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem