Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

CSD en DR

Gestart door Reeks1976, 18 mei 2011, 20:02:59 PM

Reeks1976

Beste medeforumgenoten,


Na een periode van meer dan 2 jaar afwezigheid in modelspoorgebeuren heb ik de draad weer opgepakt in de vorm van iets totaal anders van wat ik daarvoor reed.Langzaam aan ben ik begonnen met een kleine en overzichtelijke collectie te samenstellen.
Het resulteert en wat ik nu heb 4 loks en 6 rijtuigen en een handjevol goederenwagens.Geinspireerd door de baan van Kees Jan van Wol... naar ... ben ik begonnen met een leuke en klein kopstation in in het grensgebied van Tjechoslowakije en Oost-Duitsland in de jaren 70/80.
Ik ben op zoek naar websites waar je samenstellingen kunt tegenkomen van getrokken treinen met diesel en elektrische tractie.
Voorbeelden van ongewone combinaties mogen ook.

Groet Alex

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer


Reeks1976

Mijn dank is zeer groot naar beide forumleden.
Inmiddels al wat verder met de aanschaf van wat meer railmatriaal en wat hout om definitief wat in elkaar te flansen .
Vooral gesteund door het forum hier.Vervolgens heb ik nog een vraag.
Ik heb kort geleden Roco?s duikbril Rh754 aangeschaft van zssk , er staat in de catalogus geschikt voor personen en goederen, als ik ga kijken naar foto?s ervan kom ik enkel personenvervoer tegen met deze lok ,heeft deze lok wel of rijd nog met goederenwagen ?
Ik kom eenzelfde lok ook tegen bij de CD,waarvan wel foto?s geizen met goederenwagens erachter.Weet iemand hiervoor het antwoord ?

Groet Alex