Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

DLC cargo.

Gestart door Rochevalien, 04 oktober 2005, 15:06:26 PM

quf

@Ervin
Blijven oefenen man...[:D]

Frank

ERVIN

En ondertussen blijf ik dus maar verder oefenen h?.[:I]
Vandaag gespot aan Wezel fabriek.

Voila, zo zal het beter zijn, Photobucket was er even uit.[:I]

doomslu

Erwin, er is iets mis want ik zie de foto niet...

edit : het is OK nu.
Doe zo voort. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eric

Wezel fabriek, waar is dat?
'k vermoed zo ergens rond Mol en Balen zekers?

loebaske

Op de Erwin kan je ook altijd rekenen.....heeft het druk met zijn werk en toch nog tijd om te spotten[;)]

Arbeco

Wel een hele leuke foto trouwens, vanuit zo'n laag standpunt! En kijk eens goed naar dat dijkje, dit vraagt erom nagebouwd te worden...

Groeten Len[:)]
Old diesels never die...

ERVIN

Jamaar Loebaske, nu heb ik verlof h?, en dat doet deugd man!![8D]
Met Wezel-fabrieken bedoel ik idd Umicore h?, hier komen ook dagelijks twee erts-treinen aan, en sinds kort komt hier dus ook DlC voorbij gereden.
Spijtig dat de loc dezelfde was als vorige week maandag, toen was het ook de DE6301.[:(]
Maar ik heb hem nog eens mogen horen, en dat is op zich al een hele belevenis, hij vertrekt dus ongeveer ??n km. verder en moet dan direct de steile helling op om het kanaal te overbruggen, en maar sleuren!!![:p]

janjozef

prachtige foto en al die machienes komen bij ons in Boechout ook voorbij [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

boke

Hallo allemaal,

Rijdt DLC nog steeds op maandagnamiddag via Mol naar Antwerpen? 't Is precies een tijdje geleden dat ik hem nog eens zien voorbij komen heb... [}:)]

Groetjes,

ERVIN

Afgelopen maandag(gisteren dus) heb ik hem niet gezien, maar vorige week maandag was hij weer trouw op post hoor.
Het was de PB03 die voor de tractie zorgde toen,  ik deze nummer ook niet in model verschenen??

boke

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Afgelopen maandag(gisteren dus) heb ik hem niet gezien, maar vorige week maandag was hij weer trouw op post hoor.
Het was de PB03 die voor de tractie zorgde toen,  ik deze nummer ook niet in model verschenen??

Bedankt Ervin... Inderdaad de PB03 is in model verschenen en... staat ook bij me thuis! [;)]

harzfreak

DlC bestaat niet meer [:(]het is nu samen met crossrail[:)].De meeste loc's zijn hun logo van DLC al kwijt,er zal nu een van crossrail opkomen.
Dit stond in  spoorwegjournaal en op de baan. Op onderstaande foto de de 6306 zonder logo te Tongeren op 24 November 2007 in de richting van Montzen.

Greetz
Groetjes Maarten

ERVIN

Ze zijn idd niet zo duidelijk te zien, want ik zie geen foto??[:D]

harzfreak

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ze zijn idd niet zo duidelijk te zien, want ik zie geen foto??[:D]

Nu is er wel een foto[;)]
Groetjes Maarten

ERVIN

Yep, nu zie ik ze wel, maar het is zoals je zegt, veel is er niet van te zien.