Touchcab vraag

Gestart door jakke, 01 april 2011, 14:13:12 PM

jakke

Ik had graag Touchcab gebruikt samen met een ecos-centrale en koplopersoftware.
Men kan overal lezen dat , met de functionaliteit die koploper bied , het bijna zonde is om een ecos-centrale te kopen .
Heeft een oude ecoscentrale (zwart/wit display) dezelfde mogelijkheden als de nieuwe centrale met de kleur-display ? En wordt die centrale ook verder ontwikkeld samen met de centrale met de kleur-display ?
Vermits de centrale maar een tussenschakel is om Touchcab te gebruiken kan ik goedkoper gesteld zijn met een zw/wit centrale .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

LokSound

De oude zw/w centrale kan net hetzelfde qua inwendige software als de kleurenversie. Alleen heeft de zw/w slechts 8 functietoetsen ipv 9. Esu heeft beloofd (en heeft dit tot op vandaag waargemaakt) om de ook voor de zw/w verder software te ontwikkelen.

Patrick
LokSound

mahtoska1

Hallo Jakke,

Van de zwart wit centrale zal je geen spijt hebben. Vergeet niet dat er nog vele ander functionaliteit in deze centrale zijn ingebouwd.
Dit is ook de reden dat ik deze 1 jaar geleden gekocht heb. als interface tussen spoor en computer. Als ik nu zie dat je ze kan gebruiken in samenwerking met een IPod, ben ik nog steeds tevreden dat ik voor deze centrale gekozen heb.

Laat zeker iets weten over je ervaringen met touchcab als je hievoor kiest.

Met de beste groeten,
Pieter