Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Henckens Seinen DOORSTART !!!!

Gestart door Riber, 21 maart 2011, 21:35:02 PM

Riber

Via een betrouwbare relatie vernomen dat, na het overlijden van de eigenaar de heer H. Henckens in januari jl., er een doorstart komt van het gehele Henckens Seinen programma. De verwachting is dat er op zeer korte termijn weer leveringen kunnen gaan plaatsvinden. Indien er meer informatie voorhande is laat ik dat onmiddelijk weten.

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dikken

[:D]  Dit maakt mij heel gelukkig!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

OMC

Dat is inderdaad goed (en verrassend) nieuws!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

modeltreinbart

Vind het zeer goed nieuws vooral omdat ik er nodig heb voor mijn volgend baantje.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Michael

Rien, goed nieuws, maar weer nieuws waar we eigenlijk niks mee kunnen, zag dat je dit op verschillende fora hebt gemeld.
Misschien slimmer om daar even mee te wachten totdat de zaken zijn geregeld, want aangezien je nu nog niks kan zeggen blijkt dus ook dat de zaken nog niet definitief zijn geregeld.
Je maakt een heleboel mensen blij met zo'n gerucht, maar volgens mij zouden we geen geruchten verspreiden maar met feiten komen.
Op de site van Henckens is nog niet te lezen dat zich een overname kandidaat heeft gemeld.
Als de productie op zeer korte termijn wordt opgestart dan zou er toch al meer nieuws moeten zijn.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Het zou mooi zijn, en ik hoop dat het "de overnemers" lukt.
In H0 zijn er nog alternatieven, maar in N denk ik dat ze niet veel concurrentie zouden hebben ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Goed nieuws mannen zie:

http://www.henckens-seinen.nl/Basis.aspx?Tid=2&Sid=3&Hmi=3&Smi=0

Succes gewenst aan de beide heren die doorgaan met Henckens seinen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michiel

citaat:
Geplaatst door Gerolf

...In H0 zijn er nog alternatieven, maar in N denk ik dat ze niet veel concurrentie zouden hebben ...

In schaal N is de enige concurrent zelfbouw, en dat zal niet meevallen als je ziet hoe fijn die Belgische schaal-N seinen van Henkens zijn. [:p]

De doorstart is voor Belgisch schaal-N zeker een zegen. [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)