Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

modulebakken

Gestart door marimon, 20 maart 2011, 11:59:58 AM

marimon

De kogel is door de kerk. We gaan onze zolder veranderen :p en een nieuw dak zetten:). Dit impliceert wel dat ik mijn nog niet afgewerkte baan moet afbreken:(.
De volgende zal ik wel in modulebakken van 120 x 60 gaan maken met een totaal andere lay-out.
Het interessante hieraan is dat met de hier opgedane info van het forum en met behulp van het boek van G. Tombroek, ik een heel ander concept van contructie zal kunnen maken qua onderbouw en bouw van scenery en daarbij het technische gedeelte eens deftig uit te werken.
Vanavond breek ik het eerste deel afxx(xx(.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

gjvdz

Komen er elementen van de eerste baan op je nieuwe?
Mvg Giel-Jan

marimon

Ja, zoals het kopstation (waar ik nu bezig ben de perrons te maken zoals Gerolf's voorbeeld) zal blijven en het kleinere doorgangstation (zelfgebouwd station van Sijsele)zal ergens teruggeplaatst worden. Ik heb een idee hoe het er zal moeten uitzien, maar dit moet eerst nog eens op papier gezet worden.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner