Fietsen langs lijn 127

Gestart door Jurgen, 19 maart 2011, 14:46:44 PM

Jurgen

De laatste lijn die ik gefietst heb op zaterdag 12 maart 2011.

Het fotoverslag kan je url="http://fietssporen.webs.com/lijn127.htm"hier/url terugvonden.



Onderweg heb ik nog een vast sein gezien dat ik nog nooit tegengekomen was. Weet iemand waarvoor het volgende bordje (met de witte stip) dient? Voorlopig heb ik nog geen uitleg gevonden op het www.
IMGhttp://i4.photobucket.com/albums/y118/Jurgen_VG/Fietspad%20lijn%20127/100_6851.jpg/IMG
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Voor wie de watertoren niet ken :


Jurgen

Dat is hem inderdaad.

Maar door de werken aan het station kon ik er niet aan, ik kon nergens een toegang vinden.

Mag ik de link naar de foto plaatsen op mijn website? Met vermelding van je naam en website natuurlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Normaal gezien zijn mijn foto's beschermd tegen hot-linking [:)]
Probeer maar eens, wie weet [;)]
Anders mag je de foto op je site plaatsen [;)]

De toegang naar de watertoren (en de parking) gebeurt nu langs een andere weg, niet meer vanaf het station.

Jurgen

Een link naar de foto werkt blijkbaar.
De foto opent nu in een nieuw venster en onderaan staat automatisch al een link naar de locatie van de foto. Daarnaast staat je naam vermeld op mijn website met een link naar de website uit je profiel hier op het forum.

Als je het liever anders ziet, laat het dan maar weten. [;)]



Verder zoek ik nog steeds naar uitleg over het sein uit bovenstaande foto. Het doet me denken aan een eenvouwdig sein dat op rood staat. Maar ik kan er ook gewoon volledig naast zitten. Iemand info?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

C.B.

citaat:
Geplaatst door Jurgen

De laatste lijn die ik gefietst heb op zaterdag 12 maart 2011.
Weet iemand waarvoor het volgende bordje (met de witte stip) dient? Voorlopig heb ik nog geen uitleg gevonden op het www.



Het wordt gebruikt op een lijn met pendelverkeer om de kleine beweging om te zetten in grote beweging regime normaalspoor:
Groetjes.
Claudio.

Lukas

Hoi,

Jurgen,

Bedankt voor het mooi verslag!!In je verslag staat er wel 1 foutje:Landen ligt langs spoorlijn 36 en niet langs lijn 35.

Groetjes,

Lukas
LEVE HLR 73,74 EN 82

Jurgen

Inderdaad, je hebt gelijk.

Ik denk dat ik me vergist heb doordat ik dezelfde week ook 2 keer langs lijn 35 gefietst ben om naar Diest te fietsen.

Bedankt voor de correctie. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.