Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

vraagje(s) over I4 memling

Gestart door Bundesbahnfreak, 13 maart 2011, 17:47:42 PM

Bundesbahnfreak

Hallo,

1?
Weet iemand of de I4 in Memling kleuren ook in andere treinen gereden heeft dan de int. naar Keulen?

2?
Als ik het model van LS-models bezie zie ik dat deze een gewoon interieur heeft (zitplaatsen) alhoewel dit een "snack-bar" zou zijn.
Klopt dit interieur?

Alvast bedankt

Groeten

Rudy

Bundesbahnfreak


hapkin

Sorry Rudy ik weet er niks over

mvg Steve

chef garde

Denk dat je eerder de I4 AB bedoelt ipv de I4, die eerste was een rijtuig met compartimenten 1ste klas en compartimenten 2de klas, na het omspuiten naar de Memling-kleuren is de 1ste klas 2de klas geworden.

Heeft ook gereden in Oostende - Dortmund, en het interieur van LS klopt (compartimenten).  De snackbar, heb ik nooit van gehoord ...

B loc

Dit rijtuig werd ingezet als het bistro-rijtuig defect was. In het I4 rijtuig was er geen Bistro afdeling.

Mvg
Mathias
 

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door chef garde

Denk dat je eerder de I4 AB bedoelt ipv de I4, die eerste was een rijtuig met compartimenten 1ste klas en compartimenten 2de klas, na het omspuiten naar de Memling-kleuren is de 1ste klas 2de klas geworden.

Heeft ook gereden in Oostende - Dortmund, en het interieur van LS klopt (compartimenten).  De snackbar, heb ik nooit van gehoord ...

http://www.beluxtrains.net/indexnl.php?page=belgium-files/199X/1997-34 zoek nog eens verder, misschien ook in Lux-Blankenberge gereden ?
Groeten Peter[;)]

Bundesbahnfreak