Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

755philippe

#3765
Heb nog eens nieuwe Belgische wagons van Märklin gekocht. Dit was al lang geleden dat ik nog eens rollend materiaal van Märklin kocht maar deze wilde ik niet laten staan. Heb er trouwens de korte versie van die ik jaren geleden kocht.

     

Ik zou ze graag verweren maar durf niet goed want heb dit nog nooit bij wagons gedaan. Is wel een uitdaging maar als het mislukt zijn mijn wagons naar de maan. Zal er nog eens goed over nadenken.

Mvg

755philippe

loebaske


755philippe

Mooie trein Loebas, deze heb ik ook besteld in full option in ac. Zal dus nog even moeten wachten.
Mvg

755philippe

ward

Prachtige trein.. daar zijn idd geen woorden voor nodig..
Net als 755Philippe aant wachten op de AC Sound versie..
Maar ik heb geduld  ;D
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Thommy


heb er nu 3  ;D 3 van de 500 exemplaren. Gewoon per toeval op ebay.de gevonden.
Gaan in België en Frankrijk veel te veel geld (laatst gevolgde ging over de 125euro, zelfs 1 tot 175 gegaan  :o)
Greetz

Thommy

Jurgen

Vandaag ('t is na middernacht, dus eigenlijk gisteren...) mijn duikbril afgehaald in Ingelmunster. Zes jaar na de eerste aankondiging, maar het was het wachten waard! Hij is ingereden en staat hier nu mooi te pronken in mijn vitrine.
Foto's? Heb ik niet, maar er staan er al genoeg op internet.

Ik heb me meteen ook laten gaan en heb een Rils van Märklin (47063) en een I6 van LS (42314) meegenomen (na betaling!).
Daarbovenop ook nog eens het fotoboek van de types AM 62, 63 en 65.

Een mens leeft maar 1 keer hé.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stevend

Na midderNACHT ....
jaja betaald zegt je  ;D ;D

Michael

Bericht gekregen dat ik mijn Desiro DC digitaal Sound+options mag gaan afhalen, ikke blij. nu alleen nog kijken wanneer ik een dagje vrij kan maken om deze op te halen. 8) 8) 8) 8)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Svendw

Zoals zovelen waarschijnlijk  ;D ;D ;D



Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

boby

Effectivement  que du bonheur  ;),mais dommage pour les fuites de lumière au bord des vitres :-\ 
Désolé pour la traduction .

Eigenlijk alleen geluk, maar de schade aan het licht lekkage aan de rand van het glas
 

thor

Mits een digitale versie, kan je via de CV's de licht intensiteit niet aanpassen, zodanig dat de lichtsterkte wordt afgezwakt en de uitvloei langs de ramen sterk verminderd?
Lijkt me zonde om aan een model van meer dan €560,00 te gaan knoeien om de randen langs de ramen aan de binnenzijde te gaan afplakken, schilderen, of wat dan ook, om dit fenomeen te neutraliseren.
Iemand enig idee?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Svendw

Heb ik heel ff geprobeerd gister, maar nog geen succes geboekt.. De kop- en sluitlichten heb ik wel gedimd.

Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Thommy

4 Marklin TEE-wagons... begin om achter m'n Trix 1801 te hangen. Vooral mooie prijs (alles wat -30€ blijft vindek cava)

Morgen normaal nog een M2 trekduwstel bij (is verstuurd)
Greetz

Thommy

deurenkletser

Hallo,

Ik heb de Desiro ook met licht, idd véél te fel. Heb ze een mail gestuurd met de vraag hoe en welke CV's er aangepast kunnen worden, alsook de details die je kan aanbrengen, want op hun site is daar nog geen uitleg van te vinden. Vermits er een eigen decoder in zit, dacht ik op zeker te spelen en te vragen hoe men het licht kan dimmen.

De plaatsen waar de bestemming komt aan de zijkant ga ik wel dicht maken, want dat is in het echt ook zo.

Driesel


De eerste RailPool-TRAXX van B-Logistics in model is gearriveerd: