Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Michael

Jelle bedankt voor de snelle reactie, heb de link maar meteen opgeslagen.
Is jou model voor zien van een decoder en geluid? Hoe zijn de rij eigenschappen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

trainspottingjr

Michael, mijn model is niet voorzien van geluid en een decoder.
De decoder ga ik zelf nog monteren, is een 8-polige van ESU.

Geluid hoeft voor mij niet zo zeer omdat hier thuis op de baan al enkele modellen met sound rondrijden en dan word het hier een kakkafonie van geluiden en das ni echt aan te raden. Vandaar dat ik deze keuze maakte.

De rij eigenschappen zijn formidabel, vertrekt al bij een zeer lage spanning en naarmate de regelaar verder opengedraaid word loopt deze ook perfect.

De stroomafname gebeurt op 2 assen en één deel is voorzien van een motor, het andere gedeelte is zeer licht waardoor ook hellingen geen probleem mogen geven.

De koppeling tussen de 2 bakken gaat vlot wanneer deze een beetje gekanteld word, en ontkoppelen gaat zeer simpel door hem op het spoor gewoon uit elkaar te trekken.

Al bij al één conclusie: een topmodel  ;D ;D 
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Michael

Jelle, bedankt, veel plezier met dit mooie stel. Ik ben behoorlijk aan het twijfelen, eigenlijk wil ik voorlopig geen rijdend materiaal kopen, maar ja dit is weer zo'n mooi stel.... nog maar een nachtje over slapen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

trainspottingjr

Michael graag gedaan hoor  ;)
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Johnnytrein

Jelle, bedankt voor deze info hun vertaling gebeurt waarschijnlijk via google of een ander vertaal programma.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

trainspottingjr

Ja Johnny voor hun website hebben ze dit gedaan, maar de personen kunnen u wel te woord staan in het Nederlands, merendeel begrijpen ze hoor  :D
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

reeves

Zonder woorden................





Tom

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Michiel

Een echt pronkstuk... een pronksleep! Samen met die L-rijtuigen. Prachtig!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Inderdaad daar zijn geen woorden voor, ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven, Tom.

grt Piet.

ward

Prachtige aanwinst Tom!
Veel plezier ermee!
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

stevend

hoy Tom,

Is die loc de 12003 ? TGO 108 of TGO 113?

In ieder geval veel plezier er mee.

Mvg Steven


reeves

Dank ;)

Lok is tgo 103   nr 1203

Tom

chef garde

Presenteer ons gerust eens een foto van de loc en de sleep erachter!  ;)

bekie

Cityrail
De mensen van de vereniging schuimen blijkbaar alle min of meer grote beurzen enz af. Heb er ook in aangeschaft in Blanlenberge. Ac/wisselstroom uitvoering.
Bestellen en afhalen in Edingen zag ik niet zo zitten in functie van mijn agenda's.
Goed initiatief om zo meer exemplaren aan de man te kunnen brengen en voor ons om er gemakkelijker een aan te schaffen.

(Was wel niet voorzien in mijn busget op dat ogenblik, maar ja, je moet de kans grijpen als die zich voordoet.)

Tof.