Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Reeks 51

Gestart door Peter, 26 januari 2011, 11:15:05 AM

Peter

Voor de reeks 51 fans, staat er op onderstaand forum prachtige binnen en buitenopnames van deze lok

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5225460
Met vriendelijke groeten
Peter

OMC

Leuke link Peter! Merci
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Peter

152 keer aangeklikt en slechts 1 antwoord. Is er dan zo weinig interesse in de reeks 51?
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Tuurlijk niet, Peter. Iedereen zit nu dat draadje op het andere forum te bekijken [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Die link staat ondertussen al bij mijn favorieten hoor Peter , kan altijd van pas komen om de model-51ers te gaan verweren h

Sicco

citaat:
Geplaatst door Peter

152 keer aangeklikt en slechts 1 antwoord. Is er dan zo weinig interesse in de reeks 51?



Wat was je vraag dan? [:D][:D]

vanmiegroet

Dat is mooie website en link.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

Peter,

Alvast bedankt voor de geplaatste link ! [^][:p]

Groeten den andere Peter [;)]

Peter

Het gaat mij niet om de dankuwels, maar ik had verwacht dat er kommentaren zouden komen over de interieur foto's. Wel raar dat die van een Duitse website komen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Peter,
Je staat soms versteld wat je vindt op buitenlandse site's.In Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland zijn er modeltreinliefhebbers (en ook Grootspoor - liefhebbers)die naast spoorwegmat. van hun nat. spoorwegmaatsch. ook Belg. Spoorwegmat. bezitten ( loc's, Int. rijtuigen waaronder Railtour's, loc's og wagons die later in het buitenland dienst deden na hun verwijdering van het Bel. spoor). Vandaar die interesse in onze Loc's vanwege onze Duitse vriend.[^]

Enkele vb
http://www.lrpresse.fr/trains/viewtopic.php?f=2&t=20464&start=30
http://www.lrpresse.fr/trains/viewtopic.php?f=2&t=25715&start=0 [:p]ook Belg internat. te vinden !

Groeten Peter[;)]


OMC

citaat:
Geplaatst door Peter

Het gaat mij niet om de dankuwels, maar ik had verwacht dat er kommentaren zouden komen over de interieur foto's. Wel raar dat die van een Duitse website komen.



De Duitsers waren ook gek van onze 51'ers toen deze op Antwerpen/Montzen - Aachen-West reden, je kan een schat aan foto's op Duitse forums terugvinden van onze oudere locs net over de landsgrens.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

factageklerk

Waar is de tijd van de bananentreinen ........ en het geluid van de reeks 51
 

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Waar is de tijd van de bananentreinen ........ en het geluid van de reeks 51



Als het zo voort gaat met de vorming van een regering hebben we binnenkort geen bananentreinen maar een bananen - republiek ![:D]

Groeten Peter[;)]

Fan51

citaat:
Geplaatst door Peter

152 keer aangeklikt en slechts 1 antwoord. Is er dan zo weinig interesse in de reeks 51?


Riep er iemand?!?

Sorry Peter, ik werd hier even stil van... Vandaar mijn late reactie [;)]
Weer een mooie en interessante websitelink erbij! Met mooie en interessante foto's [:p]

Bedankt!

Groetjes
Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

chef garde

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Waar is de tijd van de bananentreinen ........ en het geluid van de reeks 51

Yep, nostalgie ...  Ben opgegroeid in Beernem, op een meter of 20 van de lijn 50A.  Als onze voordeur (toch een 8-tal cm's dik) begon te trillen, was je zeker dat er een 51 in aantocht was!