Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

reeks 51

Gestart door loebaske, 02 januari 2011, 13:08:47 PM

loebaske

Was met deze verlogdagen tussen kerst en nieuwjaar al men loc's aan het voorzien van een decoder, en wat bleek dat men kast van 51 Mehano aan het kromtrekken was ter hoogte van de boogie's, eens op alles gelet en daar zat geen draadje geklemd, wie heeft die ook op zijn model ???
Je ziet het niet meteen, je moet echt het model op zijn rug leggen....

Ludwig

Hoi Loebaske, dat is wel heel slecht nieuws.
Heb je daar soms een foto van, bij de mijne is er (nog) niets te zien van kromtrekken.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Fan51

Hey Eric, ook hier (nog) geen symptomen van kromtrekking [:0] aan de 51'ers te bespeuren.
En gelukkig maar! Hopelijk is dit een alleenstaand geval! [;)]
Ik vind het in elk geval zeer jammer voor u.

Groetjes. Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

wisselstromer

loebas
op de ruilbeurs in woluwe staat rocky rail meestal met een hele doos voor nieuwe kappen vd 51ers

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

loebaske

Ga er deze week eens een foto van maken....
en na info bij andere bezitters van de 51 heb ik geen negatieve info ontvangen, daarom dat ik het eens op het forum heb gezet....

Bert Ossevoort

En als het allemaal te erg wordt ,gewoon wachten op het model van B-models,er is toch maar 1 reeks 51 ?!!
http://www.b-models.be/nl_producten.html

Bert.

Alex

Loebaske, ik heb net mijn 51 ook bekeken, geen vreemde dingen ontdekt. Kan het zijn dat je kap niet helemaal goed is vast geklikt? Zodra de nokjes bij mij niet goed zitten vast geklikt, staat de kap idd bol ter hoogte van de bogies. Even doordrukken en dan klikt de kap op z'n plaats en is de wand weer strak.
Wellicht dat de decoder er voor zorgt dat de kap niet voldoende kan zakken?
Zo een ideetje om te checken.

Alex