Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

vandalisme anderen zeggen kunst ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 december 2010, 10:47:19 AM


patatje70

dit is gewoon krapuul, dat ze thuis op hun muren gaan spuiten...

Gerolf

... en door dat filmpje publiek te maken, krijgen die schoftjes aandacht, wat ze op deze manier niet verdienen. [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Kon die machinist de noodrem niet afzetten en doorrijden? Of de Politie bellen? Dat dat zomaar kan gebeuren.... erg [:(!][:(!][V][V]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Moest ik zo'n bende tegenkomen, ik zou ze toch niet tegenhouden hoor.

Moest ik nu een goed geweer bij de hand hebben daarentegen... En ja, dat meen ik!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

gjvdz

Die verdienen ni beter als allemaal ne kogel in hun bene en vo 5 jaar den bak in te vliege.
Mvg Giel-Jan

conducteur

Ze de bak in steken heeft geen zin. Geef ze een werkstraf, zodat ze eens weten hoeveel geld (laat ze alle chemische middelen zelf betalen als geldboete) en tijd en moeite het kost om dat er terug af te krijgen. Dan brengen ze nog iets op, als je ze in de bak steekt kost het de staat enkel en alleen maar geld.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

De machinist zou de mogelijkheid moeten hebben om op dat moment met pepperspray en onuitwisbare fluo-inkt te kunnen terugspuiten. Machinist duwt op knopje, de trein, uitgerust met sproeiers, spuit terug. De smeerlapjes krijgen een koekje van eigen deeg, en het is dan kwestie van deze snotneuzen met vreemde inktvlekken, op te sporen en op te pakken voor verplicht gemeeschapswerk. (in de schoonmaakdienst)

't Is evident, maar waarom komt men niet met materieel met dergelijke sproeiers op de markt?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

citaat:
Geplaatst door Michiel



't Is evident, maar waarom komt men niet met materieel met dergelijke sproeiers op de markt?


En met sensoren die de verf detecteren als er geen machinist in de trein aanwezig is zeker[:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Michiel

De machinist zou de mogelijkheid moeten hebben om op dat moment met pepperspray en onuitwisbare fluo-inkt te kunnen terugspuiten. Machinist duwt op knopje, de trein, uitgerust met sproeiers, spuit terug. De smeerlapjes krijgen een koekje van eigen deeg, en het is dan kwestie van deze snotneuzen met vreemde inktvlekken, op te sporen en op te pakken voor verplicht gemeeschapswerk. (in de schoonmaakdienst)

't Is evident, maar waarom komt men niet met materieel met dergelijke sproeiers op de markt?

Waarschijnlijk omdat het zeer veel kost om zoiets aan te brengen.
En wegen de kosten wel af tegen het opnieuw schilderen van het materieel? Of tegenwoordig het aanbrengen van die beschermende folie
Spoorse groeten
Dimitri

vanmiegroet

Ik zou een geweer oppakken en zien of er een het overleeft.
Nu ben ik serieus bezig en ik zou mijn trein versnellen in de hoop om er nog eentje mee te hebben.
Dit is pas krapuul misbaksel miskramen en dit vinden vee mesnen euk[:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

ERVIN

Straffe taal hier , amaai!![:0]
Er mogen voortaan wel iets minder emoticons geplaatst worden hoor Vanmiegroet.[V]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Straffe taal hier , amaai!![:0]
Er mogen voortaan wel iets minder emoticons geplaatst worden hoor Vanmiegroet.[V]

Qua taalgebruik is dit wel erg ja, en ook de emoticons...
Spoorse groeten
Dimitri

linuxstecheltje

een uitgebreide claxontest doen als machienist op zo een moment, benieuwd of ze dan ook rustig blijven verder spuiten, hun verstand zijn ze al kwijt hun gehoor dan ook.
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

vanmiegroet

Sorry maar met zzo iets wordt ik steeds boos.
Ik heb ooit eens  vandalisten op heterdaad betrapt en ze zaten stoer te doen totdat ik e politie belde en toen waren ze pas weg terwijl al een M6 voor de helft was ondergespoten
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer