Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Roco Iore locomotief

Gestart door gjvdz, 25 december 2010, 23:17:56 PM

gjvdz

Hallo allemaal,
we hebben hier een roco Iore locomotief (Scandinavisch tweeledig model)
Nu proberen we hem aan de praat te krijgen maar wanneer we de koppeling installeren, rijd 1 kant, de andere doet niets. Ook de verlichting werkt maar aan 1 zijde.
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Mvg Giel-Jan

bollen neus

Al iets kunnen vinden of uittesten na de mail die ik jou heb verzonden? [:)]

gjvdz

Kan je het een beetje duidelijker uitleggen?[;)]
En het is aangesloten volgens de slechte tekeningen maar hij doet niets.
Volgens de tekening moet je de twee strips in de koppeling steken en dan deze in de beide delen van de loc klikken.
Dit is gebeurd maar het tweede deel doet niets.
Mvg Giel-Jan

gjvdz

Probleem opgelost.
Omdat de loc eigenlijk van mijn vader is wou ik de kap er niet afhalen. Kwestie van de loc niet te ru?neren [:D]
Maar hij stemde toe en ik zag dat de strip waarmee beide delen in 1 deel van de loc losgekomen was.
Eventjes vastmaken en raad eens,


HIJ RIJD[:D][:D][:D][:D][:D]
Mvg Giel-Jan

gjvdz

P.S.:
Het is een superloc met heel mooie verlichting en prachtige opschriften,
Voor wie niet weet wat doen met zijn geld of voor wie twijfelde,
KOPEN [:D]
Mvg Giel-Jan

bollen neus

Goed gedaan![:)]
Enfin, er kan niet veel aan gebeuren, en deze locomotief staat hier ook al enige tijd eens gekocht voor een 120,00 euro met verzending incluis.[:)]

gjvdz

Da's bijna niets voor zo'n lok.
Ik heb wel nog een probleem met de verlichting.
Wanneer ik in 1 richting rijd is alles OK maar wanneer ik naar de andere richting rijd werkt deze niet.(In het begin werkte het wel).
Mvg Giel-Jan

Marius in Afrika

citaat:
Geplaatst door gjvdz

P.S.:
Het is een superloc met heel mooie verlichting en prachtige opschriften,
Voor wie niet weet wat doen met zijn geld of voor wie twijfelde,
KOPEN [:D]



Hallo Giel-Jan

Mag ek jou vra vir kommentaar? Ek het die geleentheid gemis om 'n Roco Iore AC (part nommer 69753) aan te koop. Die DC weergawe (part nommer 63753) is nog beskikbaar. Weet jy of dit moontlik is om die DC weergawe na AC om te bou?

Dankie vir jou kommentaar / advies.

Beste groete

gjvdz

Daar weet ik eigenlijk niet veel van, maar als je eens rondkijkt zal je de AC versie wel vinden hoor, het lijkt me vrij duur en moeilijk om deze om te bouwen.
(Sorry voor de late reactie maar ik had het niet door)
Mvg Giel-Jan