Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

de NMBS 64

Gestart door vanmiegroet, 20 december 2010, 14:05:18 PM

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

factageklerk

Waarom zou deze loc niet in aanmerking komen om terug rijvaardig gemaakt te worden? Een dubbeltractie met de loc van TSP kan toch ook interessant zijn. Altijd dezelfde loc uit de loods halen, daar lok je op den duur geen volk meer mee[:(]......... ik hoop dat men eens andere loc eens reactiveert
 

Sicco

Grappig, je geeft in je 2e zin het antwoord op de vraag in je 1e zin [:D] Mensen zien het verschil ?cht niet tussen de 64.045 en 64.169 en om nou een loc te reactiveren om in een (in praktijk niet zo heel veel voorgekomen en in mijn ogen ook niet zo fraaie) dubbeltractie te rijden...

Hoe mooi een P8 ook is, liever twee verschillende rijvaardige locs dan twee dezelfde, en er hoort ook een P8 in het museum natuurlijk [:)]

conducteur

@Sicco: over welk museum heb je het?????[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

trainfreak

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Waarom zou deze loc niet in aanmerking komen om terug rijvaardig gemaakt te worden? Een dubbeltractie met de loc van TSP kan toch ook interessant zijn. Altijd dezelfde loc uit de loods halen, daar lok je op den duur geen volk meer mee[:(]......... ik hoop dat men eens andere loc eens reactiveert

Een dubbeltractie kan inderdaad 1 keer interessant zijn. Maar om voor 1 keer een loc te reactiveren???

Daarenboven vind ik een dubbeltractie van 2 verschillende types eigenlijk nog spectaculairder!
Zoals men vroeger al deed!
Spoorse groeten
Dimitri

ronny-vdv

citaat:

Daarenboven vind ik een dubbeltractie van 2 verschillende types eigenlijk nog spectaculairder!
Zoals men vroeger al deed!

De dubbeltractie deze zomer op CFB met de 29.013 en 64.169 zeker niet te vergeten. Zal zeker gans mijn leven bijblijven.

Zo'n activiteiten mogen om de vijf jaar herdaan worden, vind ik.
Geweldig initiatief van TSP.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

trainfreak

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

citaat:

Daarenboven vind ik een dubbeltractie van 2 verschillende types eigenlijk nog spectaculairder!
Zoals men vroeger al deed!

De dubbeltractie deze zomer op CFB met de 29.013 en 64.169 zeker niet te vergeten. Zal zeker gans mijn leven bijblijven.

Zo'n activiteiten mogen om de vijf jaar herdaan worden, vind ik.
Geweldig initiatief van TSP.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]

Maak er maar jaarlijks van[;)]
Al is dat misschien teveel, om de twee jaar is ook goed[:D]

Het was inderdaad super deze zomer!
Spoorse groeten
Dimitri

vanmiegroet

T'was inderdaad machtig.
Meerijden met de 64 tijdens de rangeringgen en met de 29.013 op de lijn.
Dat blijft in je geheugen voor heel je leven.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer