Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Infrabel HLD62 nieuwe kleurstelling

Gestart door OMC, 22 oktober 2010, 00:16:19 AM

B-Cargo

sinds wanneer niet meer los te koop? enkel in het buitenland of ook in Belgi??
groetjes,

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ems

In Nederland is de ODB niet meer los te koop. Vind ik niet erg, was toch al lid van TSP ;-)
Groet, Edwin

bollen neus


dgrr57

Speciaal voor het volk :



Foto : Lucien Claeys, met zijn toestemming

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

Whoeiiiiiiii Mooi Patrick.

Het volk is uw dankbaar.


wisselstromer

in het groen is em toch veel mooier
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Metpetergaathetbeter

Helaas vind ik persoonlijk de schildering niet zo geslaagd ! Zo zie je maar 1000 mensen 1000 smaken !

Groeten Peter[;)]

PS Hadden misschien iets met de kleurencombinatie van 6215 moeten experimenteren ![?]

Kees-Jan

Vraag tussendoor: Weet iemand of de trappetjes aan de voorkant in messing te koop zijn?

Kees-Jan


doomslu

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Vraag tussendoor: Weet iemand of de trappetjes aan de voorkant in messing te koop zijn?

Kees-Jan



Ik vrees van niet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door doomslu
Ik vrees van niet.



Ah okay. Kreeg de tip eens bij PB messingbouw te zoeken en die hebben wel trapjes voor de reeks 55. Snel getelt en die hebben ook 5 tredes dus......

Morgen toch maar even afreizen naar Merksem [;)]

Kees-Jan

chef garde

Heb dat setje ook liggen, trapjes voor de 51/55.  Behoorlijk bruut en dik en niet zo mooi (naar mijn smaak dan ...)  Het zijn platte handgrepen en vijf platte voettreden, terwijl die eigenlijk mooi rond zouden moeten zijn.  Een paar dagen geleden heb ik aan PB fijne messingdraad (0,33) gekocht en zal daar eens mee experimenteren om een proper trapje te maken.

Verzending 3,50 euro.  De prijs van 2L benzine bij ons!  Ritje Merksem heb ik niet gedaan! [;)][:D]

Kees-Jan

De vraag blijft past dat setje. Waarom ik een messing prefereer boven plastic is dat ik bang ben day de verf niet blijft zitten op de Roco's.

Kees-Jan

NB benzine.......... De mijne doet 14 liter per 100 km dus dat wordt weer een duur ritje met de GTA...

Paulogic

Ah wat minder reecen he Kees !! [:D][:D]
Ik vind hem ook mooi die loc. Weeral een exemplaar om
na te maken of te laten behandelen door bovenvermeldde reecer.[;)]
mvg,
Paul(ogic)