Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Infrabel HLD62 nieuwe kleurstelling

Gestart door OMC, 22 oktober 2010, 00:16:19 AM

Sicco

Ja dit draagt ook mijn voorkeur hoor!

krispy

T'ja wat is uniek ??

Nu , Is dat een officiele foto Theedooz ?

Want tegenwoordig durf ik niets meer vanzelf geloven  , met al die photoshoppers [:(]

Zoja , dan hebben ze het ontwerp toch wreed aangepast [:(] tov de ontwerptekening.

Maar persoonlijk vindt ik mijn kleuren van het eerste ontwerp mooier uitkomen dan al dat wit van nu , dat geel vlak op de snuiten komt mooi uit en valt goed op .
Al is mijn lokschildering op een gevonden gephotoshopte foto gebaseerd , ga ik hem hier toch zo laten verder rijden , daar ik persoonlijk die kleuren beter vindt uitkomen.( DUS zal hij waarschijnlijk uniek zijn )

Van de laatste versie zal er wel is eentje geschilderd worden , maar zal denk ik niet voor direct zijn , eerst nog efkes afwachten [;)]en een oude schildering op de kop tikken .

Ook moet ik toegeven dat de geel-groene versie nog altijd het mooist is , en dat ik content ben dat ik zo nog eentje heb
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

ems

Zo ziet er veel beter uit, Tedo! Hopelijk ziet Infrabel dit ook een passen ze het ontwerp nog aan [:)]
Groet, Edwin

theedooz

Mijn foto op de vorige pagina is gephotoshopped, om aan te geven hoe ik het liever zou zien. Gratis impressie voor Infrabel, ze mogen er mee doen wat ze willen.
De foto die jij als basis hebt genomen voor je model is trouwens ook een in Photoshop bewerkte plaat.
 

Kees-Jan

Dacht het al dat het soep was......... De ruitenwissers waren hangend op de eerdere foto ipv staand. Trouwens is de allereerste foto van walorail ook geen soep?

Kees-Jan

1 April  is nog ver weg!

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Misschien er nog niet te vroeg aan beginnen! De 55's voor de IJzeren Rijn hebben ook een aantal keer veranderd geweest voordat de schilderij opnieuw nagenoeg de originele gele onveranderde uitmonstering was (waarmee men gestart was)!
roeten Peter[;)]



Misschien gewoon wachten, totdat de officiele voorstelling komt,
dan zit je niet opgezadeld met een loc die er helemaal of nauwelijks
lijkt op de echt loc van Infrabel.Bovendien heb je dan nog  een heleboel werk gehad aan iets dat toch niet bestaat !
Groeten Peter[;)]

ems

Of wachten tot Roco ermee gaat komen??

Groet, Edwin

Sicco

Of nog langer wachten, totdat een andere fabrikant een nieuw model van de 62 gaat maken [:D]

theedooz

Ja, zo lust ik er nog wel een. [:p] Beter koop/maak je dan helemaal niets meer, er is altijd kans dat er een mooiere /betere versie komt...

En ja; ik heb de ruitenwissers verzuimd aan te passen, wel die rare ronde dingen en een dakantenne geplaatst.
 

krispy

Effen een oud draaidje opgerakkeld !

zijn er nu al ergens foto's van de echte schildering of is deze nog altijd ni klaar ?

ben der een beetje benieuwd naar ( al hoe wel de mijne niet aangepast gaat worden !!! )

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Binco

citaat:
Geplaatst door krispy

Effen een oud draaidje opgerakkeld !

zijn er nu al ergens foto's van de echte schildering of is deze nog altijd ni klaar ?

ben der een beetje benieuwd naar ( al hoe wel de mijne niet aangepast gaat worden !!! )





In de laatste Op de Baan staan er dacht ik.
[:)][;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Binco

citaat:
Geplaatst door krispy

Effen een oud draaidje opgerakkeld !

zijn er nu al ergens foto's van de echte schildering of is deze nog altijd ni klaar ?

ben der een beetje benieuwd naar ( al hoe wel de mijne niet aangepast gaat worden !!! )





In de laatste Op de Baan staan er dacht ik.
[:)][;)]

Inderdaad. De schildering is nog een klein beetje aangepast. Ik geloof dat er langs beide zijden witte streepjes onderaan staan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

B-Cargo

Hallo,

Morgen, 18/5, testritten met hld 6255 tussen Charleroi<=>Brussel Noord.
Vertrek Charleroi Sud 10u.40, aankomst Brussel Noord 12u.48
Vertrek Brussel Noord 13u.10, aankomst Charleroi Sud 15u.03
Proefritten TBL1

Groetjes,

Kees-Jan

Foto's.

Het volk wil foto's!

Kees-Jan

ems

In de laatste "Op de baan" staan voldoende foto's van de 6255, in de definitieve uitvoering. Helaas is de ODB niet meer los te koop in de winkels, hiervoor moet je lid van TSP zijn..
Groet, Edwin