Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

LS Models 1352

Gestart door Michael, 16 oktober 2010, 23:00:11 PM

Michael

Vandaag in Mechelen aangeschaft prachtige lok van LS models loknummer 1352

imghttp://lh6.ggpht.com/_Ge7Jn4gVnPg/TLoP4WuKOjI/AAAAAAAAB6k/QH0mb_CVgNY/s640/IMG_8605.JPG/img

Aan ??n zijde zit geen trapje hoort dat zo?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

#1
Ik zie alleen maar een rood kruisje , hoort dat zo???[}:)]

Michael

#2
Erwin ik was het even kwijt hoe het alweer moest om de foto te plaatsen maar hij staat er.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

#3
Geen probleem hoor, was maar een grapje , maar om even op je vraag terug te komen , nee dat hoort zo niet!![:(]

itchy

#4
Hoi NMBSverzamelaar, heb hem ook zien liggen vanochtend - en om die reden laten liggen... de verkoper wou niets van de prijs afdoen ondanks het mankement.. maar misschien zit er bij de losse onderdelen nog een extra trapje?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

TreinTeLaat

#5
Raar, deze heb ik niet gezien, nochtans ik was er om 10uur... (tenzij je hem bij Olaerts gekocht hebt, daar was ik pas veel later)

Michael

#6
Ik heb hem gekocht bij collectors bank, en bij aankoop was mij dat niet opgevallen, op tafel lag de 1304, maar ik vroeg naar een ander nummer en toen kwam de 1352 uit de voorraad achter de tafel. Gelukkig zit er bij de losse onderdelen nog twee of drie losse trapjes.

Maar een pracht van een lok er horen dus aan de 4 zijden een trap te zitten dat wou ik weten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ToThePoint

#7
citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Ik heb hem gekocht bij collectors bank, en bij aankoop was mij dat niet opgevallen, op tafel lag de 1304, maar ik vroeg naar een ander nummer en toen kwam de 1352 uit de voorraad achter de tafel. Gelukkig zit er bij de losse onderdelen nog twee of drie losse trapjes.

Maar een pracht van een lok er horen dus aan de 4 zijden een trap te zitten dat wou ik weten.



Yup in de aparte onderdelen zitten reserve trapjes.
Heb hem ook zien liggen, maar was al failiet voor de beurs.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

TreinTeLaat

#8
De collectersbank was ik voorbijgestapt omdat ik enkel precies bomen zag (en er was daar veel volk aan't kijken), en ja, bomen doe ik liever zelf...

De 1352 is wel een mooie nummer en het is zeker een mooie loc.

Ik heb zelf al de 1304 en de 1355, maar mocht ik er nog zo'n mooie vinden (met het authentieke dak), dan koop ik die beslist ook....

Maar de meeste modellen van de reeks 13 (en andere reeksen) die ik op de beurs zag, waren gelijkstroom (DC), en ik rijd AC.

Michiel

#9
Toevallig de 1352 gespot te Brussel-Noord na de expo... (Zie draadje: "Heb je wat gezien? Toon het ons!")
http://i862.photobucket.com/albums/ab181/Modelspoor/Varia/IMGP3101.jpg
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michael

#10
Ha Michiel,

Bedankt voor de mooie foto van de echte, de I11 rijtuigen met stuurstand waren in Mechelen veel te snel uitverkocht, ik vond ze alleen nog in AC versies, dus dat staat nog op mijn verlanglijstje.
Maar dat wordt voor volgend jaar want de rest van mijn budget ga ik spenderen aan een airbrush set.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

TreinTeLaat

#11
citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Ha Michiel,

... de I11 rijtuigen met stuurstand waren in Mechelen veel te snel uitverkocht, ik vond ze alleen nog in AC versies, dus dat staat nog op mijn verlanglijstje.
Maar dat wordt voor volgend jaar ...


LSM brengt trouwens nog een heel nieuwe versie uit van de I11'en (ook weer 3 setjes met telkens 3 rijtuigen, waarvan 1 setje met stuurstand).
Deze setjes zullen in tijdperk Vb zijn (dus zonder rokers-indicaties, als je begrijpt wat ik bedoel)...

En gelukkig is het LS Models: je zult dus zeker nog kunnen sparen vooraleer ze uitkomen [:D]