Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Reeks 55 B-Models

Gestart door ERVIN, 01 oktober 2010, 13:03:10 PM

B-Cargo

heb vandaag de omgeruilde loc eens op de sporen gezet.. helt die toch nog over zeker... tja.. leg er me bij neer. Blijkbaar hebben al locs dus dit probleem. Maar nu werkt het 3de frontsein aan ??n kant niet. Daar moet ik dus nog eens mee terug. [V]

niko

ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg na het inlezen van de lok met de ecos maar 8 geluidsfuncties
heeft er iemand hier een antwoord op

mvg niko
mvg Niko

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

heb vandaag de omgeruilde loc eens op de sporen gezet.. helt die toch nog over zeker... tja.. leg er me bij neer. Blijkbaar hebben al locs dus dit probleem. Maar nu werkt het 3de frontsein aan ??n kant niet. Daar moet ik dus nog eens mee terug. [V]

Ik durf het haast niet te vragen ?[?] Heeft het prototype 60 (6005) niet hetzelfde probleem ? De mijne voorlopig niet - hoop maar dat daar geen verandering in komt !
Ik heb voorlopig nog geen 55 maar zou het probleem niet kunnen opgelost worden als je een min aan gewicht links aanbrengt(helt over naar rechts) ? T'IS MAAR EEN IDEE ![?]
Groeten Peter[;)]

ERVIN

Je erbij neer leggen is natuurlijk een optie , maar ik ga hiermee niet akkoord, een loc van meer dan 300 euro moet correct zijn , dus ik ga hier alvast verder mee.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Je erbij neer leggen is natuurlijk een optie , maar ik ga hiermee niet akkoord, een loc van meer dan 300 euro moet correct zijn , dus ik ga hier alvast verder mee.

Irvin, vanzelfsprekend maar is het op mijn manier niet op te lossen ?
Groeten Peter[;)]

ERVIN

Ik zal het eens bekijken Peter.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door niko

ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg na het inlezen van de lok met de ecos maar 8 geluidsfuncties

mvg niko

Normaal heeft de loc 13 functies (dacht ik).
Ik ken nu niks van de Ecos, maar heeft het niets te maken met Motorola of DC?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

niko

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door niko

mvg niko

Normaal heeft de loc 13 functies (dacht ik).
Ik ken nu niks van de Ecos, maar heeft het niets te maken met Motorola of DC?

ik weet dat dat geen probleem mag zijn omdat de ecos centrale multi protocool is

mvg niko
mvg Niko

ERVIN

Om het even verder te hebben over de schuin staande locs , ik kreeg van B-Models zaterdag deze mail.......

we willen even reageren op de kanteling van onze eertse lokproductie : de lok 5515.

1? zouden we graag de info bekomen van de klanten via ons mailadres : contact@b-models.be zodoende we de mensen kunnen helpen,
en niet direct moeten gaan lezen op allerlei forums om feedback te bekomen.
Dit staat ook op onze website maar spijtig genoeg komt er daar bijna geen enkele mail op binnen.
Onze klantendienst via mailadres hierboven staat volledig ten dienste vd klanten en zo kunnen we volgende producties/modellen verbeteren

Indien we mails bekomen kunnen we ook geval per geval gaan oplossen zo is er bv iemand die maar 1 koppeling had - envelopje met 2 koppelingen opgezonden.
((bij de DC versies zoals bij jou staan er standaard 2 koppelingen op de lok en zit er geen extra in het zakje))

2? net zoals bij de andere fabrikanten geven wij garantie op de modellen en worden eventuele problemen opgelost.  

3? het hellen vd lok : bij sommige loks helt de lok over naar 1 kant en dit meestal maar bij 1 kopkant.
We hebben de afgelopen dagen gezocht naar de oorzaak en nog niet direct gevonden aan wat dit zou liggen.
Vooral omdat er sommige loks zijn die mooi recht staan en andere die hellen.

Van zodra we weten aan wat dit ligt en een oplossing hebben zullen we dit posten op het forum.

Vandaag ( maandag) kreeg ik deze mail van hen toegestuurt.....

we denken te weten aan wat het overhellen ligt, zijn nu tests aan het uitvoeren. We posten dan de info ook op MSM

Ze zijn dus volop bezig om het probleem op te lossen en zullen ons dan ook op de hoogte houden hoe het verder moet.
Waarvoor dank heren van B-Models.[;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Indien we mails bekomen kunnen we ook geval per geval gaan oplossen zo is er bv iemand die maar 1 koppeling had - envelopje met 2 koppelingen opgezonden.

En die met die koppeling was ik! De koppelingen zijn inderdaad toegekomen.
Ik heb het hier ook op het forum geplaatst ergens hoger in dit draadje.

Een paar mailtjes en alles was in orde. Het antwoord op mijn mailtjes kwam altijd op een onmenselijk uur binnen, dus men is er op elk moment van de dag mee bezig.

Stuur dus maar gewoon een mailtje naar B-Models als je een probleem hebt. Ze zullen het wel oplossen.
Mvg, Jurgen

Alex

De service van B-models is inderdaad heel prima te noemen. Ook ik kreeg snel reacties op mijn mails, zelfs op 2e kerstdag werd er geantwoord!

Mochten er dus klachten zijn, gewoon een mailtje sturen dus....

Alex

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Alex

De service van B-models is inderdaad heel prima te noemen. Ook ik kreeg snel reacties op mijn mails, zelfs op 2e kerstdag werd er geantwoord!

Alex

Dat kan ik alleen maar beamen. Bij een defecte Marklin lok, kreeg ik meteen een nieuwe mee. No questions asked.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Alex

Alex

Dat kan ik alleen maar beamen. Bij een defecte Marklin lok, kreeg ik meteen een nieuwe mee. No questions asked.

Ik zie niet in wat M?rklin met B-Models te maken heeft.
Jij bedoelt waarschijnlijk Van Biervliet ipv B-Models. Er is een verschil h?, Van Biervliet is de zoon en B-Models is de vader. [;)]
Mvg, Jurgen

B-Cargo

Ik heb dus ook ongeveer gelijk met Erwin een mail gestuurd aan B-Models en de dag nadien reeds antwoord ontvangen. Volgens hun laatste mail, gisteren ontvangen zou er misschien ergens nog een braam niet verwijderd zijn en veroorzaakt dit mogelijks het overhellen.. to be continued [:)]
Ik ben echt zeer tevreden over hun service en de opvolging van deze zaak!!! [:)]

niko

het email verkeer bij B-models loopt inderdaad goed. had gisteren avond een mail verstuurd en kreeg om 22u 40 nog een antwoord met het eventuele probleem van de braam
Het probleem van de geluid functies is ook opgelost, bij de ecos moet je de functies hoger dan f 8 zelf aanklikken (moet het even uitzoeken nog)

mvg  niko
mvg Niko