Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Reeks 55 B-Models

Gestart door ERVIN, 01 oktober 2010, 13:03:10 PM

Alex

[:D] er zijn meer die niet meer kunnen wachten geloof ik

Arbeco

Daar hoor ik ook bij...[:p]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Fan51

Een laat verjaardagscadeau! Eindelijk!!! [:)][:p] Moeder de vrouw zal content zijn.
Zo moet ze binnenkort geen zorg meer dragen van die centen... [;)]
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

Steven 1/43 modelling

dat is inderdaad goed nieuws, ben benieuwd naar de lok,
de extra uren deze maand zullen weer goed besteed worden [;)]

Stefke

citaat:
Geplaatst door Alex

Ik lees net op de site van VanBiervliet dat de locs 5515 van B-models nog deze week zullen worden uitgeleverd! Ik ben benieuwd of dit de versie met, of zonder sound is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze beide tegelijkertijd worden uitgeleverd.

Iemand meer info?

Alex



hah dan ben ik een mailke verwachtend
 

the_gold

Ik heb er ook 2 besteld, wat ik me wel afvraag is of het mogelijk is om een VB soundecoder van een 55 uit een marklin in een Bmodels 55 te plaatsen?

ERVIN

Ik heb net een berichtje gekregen , mannen.... HIJ IS ER!!!!![:p][;)]

Alex

Erwin, over welke versie spreken we dan? Met sound?
Wordt nu echt nieuwsgierig haha

Alex

ERVIN

momentje , foto's komen er zo aan!!![:p]

PeterBrz

Hij is er dan eindelijk!!!

Jawel jongens, na lang wachten is het dan zover!
De 5515, zowel AC als DC versie, is in de winkel verkrijgbaar. Momenteel enkel maar met sounddecoder.

Het lange wachten wordt weer maar eens beloond!
De loc is prachtig beschilderd, de details zijn ontzettend precies en mooi, maar het belangrijkste van allemaal: het geluid is verbluffend!! Realistischer kan haast niet!

Genoeg gezeverd, tijd voor wat fotomateriaal!





detaillering


detaillering


front


de roosters


rode sluitverlichting, evenals de witte verlichting z??r mooi!


deurtje dat open gaat


Het geluid is ook reeds opgenomen, maar dit zal pas voor morgenavond zijn vrees ik. Ik kan jullie wel al garanderen dat het de moeite waard is!!

Heb even gas gegeven, zodus enjoy the sound!

http://www.youtube.com/watch?v=-pNtEX_k5C4

Groeten, Peter

ERVIN

JA WATTE!!!![:0][:0]

Ik wist niet dat de vloer zo hard kon zijn  ,man man , wat een schoonheid!!![:0]

BD1701

Jawel, dit is inderdaad een prachtige loc geworden die hier bij mij al zijn nodige testrondjes gereden heeft. Hij rijd goed en heeft ook voldoende trekkracht. Kortom knap werk, het wordt dan ook alvast weer uitkijken naar de andere varianten van de reeks 55 die er staan aan te komen. En trouwens, de volgende dieselloc wordt volgens mij ook weer een super model, maar daarvoor moeten we nog een beetje geduld hebben.
 

Jurgen

All?, morgen mijn computer maar eens in gang trekken om mijn mail na te kijken om te zien of mijn model er ook al is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

cyberbeast

Ligt het aan mij of slaat de overloop van het geil van de koplampen op het blauw, groen uit? Dat was in vorige modellen ook al zo. Kleuren lijken in elkaar over te lopen.
edit: die beschildering lijkt ook niet recht, maar dat ligt meer dan waarschijnlijk aan de hoek van de foto's?

Ik wacht op de geel-groene loks en zie dan wel. Ik heb er geen besteld.
 

Sicco