Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

op 8 tv

Gestart door Metpetergaathetbeter, 24 september 2010, 16:27:46 PM

Johnnytrein

#15
Blijkbaar kan je ook digitale tv kijken via TV Vlaanderen ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

factageklerk

#16
citaat:
Geplaatst door Koen

Helaas behoor ik niet tot de "clan" van de digitale kijkers. Ik betaal jaarlijks genoeg (lees teveel [}:)]) aan de analoge kabel. Bovendien heb ik niet echt de tijd om TV te kijken. Mijn avonden zijn meer dan gevuld door andere bezigheden zoals het spelen van muziek, het bouwen aan mijn brug, het tekenen van schema's, het chauffeur spelen voor de kinderen, ... [:p] waardoor ik niet echt de behoefte heb om over te schakelen naar digitale TV. Hierdoor mis je natuurlijk wel eens de echt interessante programma's [xx(].


Mvg

Koen



Wees blij dat je dat niet hebt Koen want op den duur beschouw je dat als onmisbaar. Ikzelf heb dikwijls gevloekt tegen de tv of m'n computer door abnormaal veel gebruik daarvan ,het rooft gewoonweg nuttige tijd van je leven weg en dat niet alleen......
 

Koen

#17
citaat:
Wees blij dat je dat niet hebt Koen want op den duur beschouw je dat als onmisbaar. Ikzelf heb dikwijls gevloekt tegen de tv of m'n computer door abnormaal veel gebruik daarvan ,het rooft gewoonweg nuttige tijd van je leven weg en dat niet alleen......


Ik heb niets tegen het kijken van TV, of tegen het gebruik van de PC. Maar zoals alles, dient men alles met maten te gebruiken. Overdrijven is nooit goed h? [;)].

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

just4fun

#18
citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Blijkbaar kan je ook digitale tv kijken via TV Vlaanderen ?


Klopt, doe wij hier thuis al een tijdje.
Paul

Paulogic

#19
Satelietschoteltje tegen de muur en een decoder, niet ??
Enne de keuze aan zenders, is dat ok ?
Ik ben een telenetter maar kosten voor de firma he[:D][}:)][}:)]
mvg,
Paul(ogic)

just4fun

#20
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Satelietschoteltje tegen de muur en een decoder, niet ??


Klopt, maar die decoder hebben Belgacom/Telenet/... ook, dacht ik.
En over het zenderpakket hebben we thuis geen klagen.
Google eens op TV-Vlaanderen en je komt vast op hun site uit, waar alle pakketen met mogelijk te ontvangen zenders staan aangegeven.
Er is slechts ??n nadeel, bij zeer zware neerslag (hevige regen, sneeuwbuien, ...) kan de schoten de sateliet niet zien. Maar dit komt niet zo heel vaak voor. Wij kijken reeds een dikke 2 jaar 'schotel' en ik denk dat in totaal het beeld misschien een kwartier ? half uur is weggevallen.
Dan doet ge toch wat anders? Modelspoor bijvoorbeeld ;-).
't Is in ieder geval een pak goedkoper! En neen, ik heb er geen belangen bij.
Paul

Michiel

#21
Ik woon in Walloni? (dus geen Telenet maar Vooooooohhhh), mijn kinderen zijn Franstalig, mijn vrouw Spaanstalig en ik kijk al helemaal geen tv. Met TV-Vlaanderen zullen ze hier thuis echt niet happy zijn.

Analoog is het allemaal heel gemakkelijk: stekker in de tv en kijken maar. Digitaal is het allemaal niet meer zo evident. Maar goed, dat is niet jullie probleem. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stefke

#22
Ik klaag toch niet, sinds mijn overstap op digitaal via telenet. Een goldshake pakket voor 50 euro in de maand. Digitale Tv, telefonie en internet inbegrepen. In vergelijking met analoog + telefoon en internet via belgacom ben ik zeer tevreden. Vroeger betaalde ik bijna het dubbele!!  Sneller surfen, goedkoper bellen en een zeer interessant zender pakket. Dus reden toch klagen heb ik zeker niet. Nu ik digitale tv heb kan ik ook programmas opnemen. Voor iemand die in shiften werk zeer interessant. Anders was er bijna geen enkel programma dat ik van begin tot einde kon bekijken.

 

T03

#23
Wij hebben 2 jaar geleden voor de digitale recorder van Telenet gekozen, best practisch om een programma te pauseren, terug achteruit gaan, opnemen op harde schijf, en dit alles tegen een promoprijsje.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Metpetergaathetbeter

#24
VANAVOND OP 8tv programma treinen om 20r40 Stel je recorder alvast aan wanneer je niet baas bent over de tv en als je later wenst      kijken!(of als je vergeetacghtig bent!)
Groeten Peter[:D][;)]

Stefke

#25
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

VANAVOND OP 8tv programma treinen om 20r40 Stel je recorder alvast aan wanneer je niet baas bent over de tv en als je later wenst      kijken!(of als je vergeetacghtig bent!)
Groeten Peter[:D][;)]



Bij deze doen we dat dus nu onmiddelijk...[:D]
thx voor d'n tip