Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

SuSke

Proficiat Marcel, geniet van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaart Ferkelmaster

Henk van harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toewenst ;)



just4fun

Proficiat aan de jarige.

Paul

Michael

Henk proficiat! :D 
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PietB

Henk van harte gefeliciteerd.

grt Piet. 

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

PRoficiat Henk, geniet nog van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaart  Michael

Michael van harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren ;)
Maak er een ongelooflijk(e), onvergetelijk(e) dag/weekend van ! ;)


doomslu

Gefeliciteerd, Michael!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Proficiat aan de jarige.

Paul

PietB

Michael van harte gefeliciteerd.

grt Piet.

SuSke

Proficiat Maichael, geniet van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaren tonycabus en Martin Welberg

Tony en Martin van harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren ;)
Maak er een ongelooflijk(e), onvergetelijk(e) dag/weekend van ! ;)



PietB

Tony en Martin  van harte gefeliciteerd.

grt Piet.

just4fun

Proficiat aan de jarigen.

Paul