uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

#17836
Frans ook van mij een hartelijke proficiat.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Gisteren was de bakker verstrooid  :-[  ;)  btw je was vandaag de eerste om te wensen
Vandaag verjaart Frans Bosmans

Frans van harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren gewenst  ;)




doomslu

Nog een keer gefeliciteerd!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Nogmaals maar dan nu voor echt proficiat aan de jarige.

Paul

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PietB

Frans ook van mij een hartelijke proficiat.

grt Piet.

P.S. Kan gebeuren Peter.

SuSke

PRoficiat Frans, geniet van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#17843
Vandaag verjaart mariman

Marc van harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren ;)
Maak er een ongelooflijk(e), onvergetelijk(e) dag/weekend van ! ;)





doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Proficiat aan de jarige.

Paul

PietB

Marc van harte gefeliciteerd.

grt Piet.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Proficiat Marc, geniet van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaart cassteels

Stefan van harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren gewenst  ;)