Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

aan het station van Ath

Gestart door dedrummendemodelbouwer, 24 augustus 2010, 22:57:17 PM

dedrummendemodelbouwer

deze trein stond de hele dag aan het station van ath. Ik heb er nog nooit zo ??n eerder gezien, hij had ook geen tekens van een bepaalde spoorwegmaatschappij. misschien weet iemand meer over deze trein....

IMGhttp://i988.photobucket.com/albums/af10/dedrummendemodelbouwer/modelbouw/P240810_18090001.jpg/IMG
IMGhttp://i988.photobucket.com/albums/af10/dedrummendemodelbouwer/modelbouw/P240810_18100001.jpg/IMG

mark7758

Een DODO. (Hopelijk snel uitgestorven.)

Nu serieus.
Die is een stel van de NS/NMBS dat gemaakt is voor de HSL.
Fabrikant Breda (Italie) Er zijn er pas 4.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Olivier77

Hallo,

Dit is de zgn. Fyra.
De toekomstige Beneluxtrein (Brussel, Antwerpen, Rotterdam, Den Haag, Schiphol, Amsterdam, verbeteren als het niet juist is))
Wat een lelijk ding (naar mijn mening)

Mvg

Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

janjozef

Och de huidige "amsterdammers" rijden al in die kleuren, en na een tijdje schrik je niet zo hard meer als je die dingen ziet passeren

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Mij ontgaat ook kompleet de keuze voor dit design en deze kleuren. Ten eerste de ontwerper heeft een echte miskleun geconcipieerd (een maandag ochtend?). Ten tweede heeft niemand in de het process van de ontwikkeling er attentie op gemaakt? En dan uiteindelijk de koper, die heeft toch ook ogen in het hoofd?

Sorry, maar mij ontgaat dit compleet, hoe men zo een lelijk ding kre?ert, verkocht krijgt, of aankoopt... Schrijf het maar op de vooruitgang, maar ik haak hier af. [;)]

een DODO!!! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Over kleuren en smaken kunnen we lang twisten.
Het is eens iets anders en zeker niet saai, vind ik.
Het design van de kop daarentegen... tja, dat begrijp ik ook niet hoe dat er door is geraakt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

T03

Vanaf nu beschikbaar, de trein van Barbie[:D]

Marc.
"I have a train riding in my brain"

Peter

Ze zouden die trein beter blauw schilderen met een witte kraag en een gele snuit. Dan was hij sprekend Donald Duck. Een prachtig stel voor in Plopsaland of de Efteling.
Met vriendelijke groeten
Peter

mini-bs

vanmiegroet

Ik weet het .
Tijdens het ontwerp werd de ontwerper gestoord en schoof uit met zijn potlood en zo moest hij voor doen

Paulogic

Ze hadden nog stukken over van een Duitse tank denk ik, gelast
aan een brokstuk van een spaceshuttle en dan maar de pot verf
gepakt die ze nog over hadden van de tuinspeeltuigen.

smaken verschillen maar sommige mogen toch eens denken aan brillen.
mvg,
Paul(ogic)

dedrummendemodelbouwer

iedereen is het erover eens de NMBS een prachtig treinstel heeft aangekocht[^][;)]

Lukas

Hoi,

Gisteren stond deze trein in Bundel M te Leuven.

Lukas
LEVE HLR 73,74 EN 82

OMC

citaat:
Geplaatst door Lukas

Hoi,

Gisteren stond deze trein in Bundel M te Leuven.

Lukas

Is voor testritten 's nachts op lijn 36 [;)] al de 2500e keer dat ze dat lelijk beest gaan testen, benieuwd wanneer het nog eens kapotgereden word ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

chef garde

Gans dat Fyra-toneeltje is ??n grote lege doos!  Qua materiaal, qua personeel, en eens het mag bollen qua clienteel ...  Jammer, tenslotte is Brussel - Amsterdam een winstgevend traject.