Uhlenbrock Daisy

Gestart door T03, 24 augustus 2010, 20:00:16 PM

T03

Beste Collega's,

het moest er is van komen, mijn Uhlenbrockcentrale is gedeeltelijk niet meer te gebruiken, meer bepaald de nummer 3 werkt niet meer.
Is het nu te wijten aan stof of oxidatie het is me een raadsel.
Ik ben bijgevolg genoodzaakt deze voor reparatie naar mijn winkelier te doen. Het ergste is dat ik dan een tijd zonder zit en naar een tijdelijke vervanging op zoek ben.
Na de site van Uhlenbrock te hebben geraadpleegd heb ik hieruit begrepen dat je, indien je de Daisy als hoofdregelaar wil gebruiken je noodgedwongen bev. hun power2 booster hoeft te gebruiken.
Ik heb momenteel een power3 booster in bestelling staan met dewelke het niet zou werken.

Iemand hiermee ervaring ?:)

Dank u
SpGr
Marc



"I have a train riding in my brain"

Peter

Marc, ik weet niet of het hier in Belgie ook zo is, maar ik heb een paar maand geleden mijn IB voor herstelling en update binnengegeven bij H?nerbein in Aachen. Ik kreeg toen direkt een vervangtoestel mee.
Als dit de standaard service van Uhlenbrock is ,dat zal dat hier ook wel zo zijn zeker.
Met vriendelijke groeten
Peter

T03

Goed om weten, bedankt Peter voor de tip.
Ik zal hem de vraag is stellen zodra hij uit verlof is eind deze maand en geef het antwoord hier door.

Marc
citaat:
Geplaatst door Peter

Marc, ik weet niet of het hier in Belgie ook zo is, maar ik heb een paar maand geleden mijn IB voor herstelling en update binnengegeven bij H?nerbein in Aachen. Ik kreeg toen direkt een vervangtoestel mee.
Als dit de standaard service van Uhlenbrock is ,dat zal dat hier ook wel zo zijn zeker.

"I have a train riding in my brain"

T03

Peter,

bij mijn gewoonlijke handelaar is dat dus niet zo.
Zeker een service voor Duitse winkeliers ofwel doet H?nerbahn it voor zijn klanten.

SpGr
Marc

citaat:
Geplaatst door Peter

Marc, ik weet niet of het hier in Belgie ook zo is, maar ik heb een paar maand geleden mijn IB voor herstelling en update binnengegeven bij H?nerbein in Aachen. Ik kreeg toen direkt een vervangtoestel mee.
Als dit de standaard service van Uhlenbrock is ,dat zal dat hier ook wel zo zijn zeker.

"I have a train riding in my brain"