nummer onderdeel electrische lok roco gezocht

Gestart door treinvirus, 30 juli 2010, 14:04:39 PM

treinvirus

Hallo wie kan er eens kijken op de lijst met onderdelenreferenties van de e-lok groen roco type 20 (2002). Ik ben mijn lijst kwijt en zou het refnummer moeten hebben van de tredeborden vooraan daar ik er eentje kwijt benen nieuwe dien te bestellen. Het gaat om twee zwarte opstaptreden vooraan (of achteraan)  vermeld als TS-trittbetter schwarz op de onderdelen lijst. Bij mijn andere lok geel-blauw (2024) staan deze vermeld onder nr 22 maar hier gaat het om gele opstaptredenetreden en dus ander referentienummer
dank op voorhand
dirk
 

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door treinvirus

Hallo wie kan er eens kijken op de lijst met onderdelenreferenties van de e-lok groen roco type 20 (2002). Ik ben mijn lijst kwijt en zou het refnummer moeten hebben van de tredeborden vooraan daar ik er eentje kwijt benen nieuwe dien te bestellen. Het gaat om twee zwarte opstaptreden vooraan (of achteraan)  vermeld als TS-trittbetter schwarz op de onderdelen lijst. Bij mijn andere lok geel-blauw (2024) staan deze vermeld onder nr 22 maar hier gaat het om gele opstaptredenetreden en dus ander referentienummer
dank op voorhand
dirk

dag Dirk,

probeer eens deze link hieronder denk dat het nummer 19 is [:)]

http://www.roco.cc/fileadmin/downloads/Ersatzteilblaetter/43670.pdf

en nummer 5 op deze

http://www.roco.cc/fileadmin/downloads/Ersatzteilblaetter/62462.pdf



met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

treinvirus

bedankt het is nummer 5 op de tweede lijst ( ref 100195)! zijn al besteld bij olaerts
hartelijk dank
dirk
 

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door treinvirus

bedankt het is nummer 5 op de tweede lijst ( ref 100195)! zijn al besteld bij olaerts
hartelijk dank
dirk



[:)]blij dat ik je heb kunnen helpen met je vraag [8D]
Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !