Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Electrotren

Gestart door Eres, 20 juli 2010, 17:39:12 PM

Eres

Kent iemand het merk Electrotren en zoja was is je ervaring hiermee. Ik hoorde van dit dit merk maar persoonlijk totaal onbekend.

Iedere info is meer dan welkom

Wim


Ludwig

Tja wat weten we er van.
De firma is gevestigd in Spanje.
Ik heb er enkele wagons van en deze zijn zeker niet slecht.
Ze hebben ook enkele Belgische modellen uitgebracht.
Ik denk dan o.a aan de,Hbikks-tt art nr 1485 en de Hfs art nr 98122K
En enkele jaren geleden een fantasie model met reclame van Stella Artois art nr 1636K.
Van locomotieven heb ik geen idee.
Kijk anders eens even op hun site.
[;)]http://www.electrotren.es/index.asp
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Sicco

Electrotren maakt mooi spul, Spaans en Frans georienteerd. Het is onderdeel van het Hornby-concern, maar met wat meer vrijheid. Kwaliteit is uitstekend.

Eres

Bedankt zover voor jullie antwoord. Het gaat om wagons maar als jullie al zo goed positief zijn dan neem ik dit graag over van jullie

Nogmaals dank

Wim

ToThePoint

Ik heb wat materiaal van electrotren.
De houten rijtuigen met binnenverlicting zijn op de passagiers na af.
Goed en degenlijk materiaal met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook enkele containerwagons.
Ook deze zijn van goede kwaliteit.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

railman56

van electrotren heb ik maar 1 wagon.... dus weinig ervaring mee.
maar die ene ziet er wel goed uit.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

SuSke

Ik heb verschillende Electrotren wagons en ben zeer tevreden over de kwaliteit en rijeigenschappen.
Ze zijn mooi gedetailleerd.
Spijtig dat er zo weinig Belgisch materiaal is, maar in een goederentrein maakt dat nu ook weer niet zoveel uit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rochevalien

Vroeger,in de negentiger jaren ,waren er enkele Belgische varianten van goederenwagons via LSM op de markt .Een Ks en een interfrigo wagon maar die hebben nogal een grote en lompe koppelingshouder.De afwerking was goed te noemen maar niet naar de huidige normen.
Je vind die wagons waarschijnlijk nog op ebay en op beurzen.
De hedendaagse modellen zijn w?l grote klasse maar vooral voor de Spaanse en Franse markt bedoeld . Een aanrader zijn de grijze cokes wagons die vroeger tot in Belgie en Nederland (Sas Van Gent)kwamen.Vooral de tweeassige wagons zijn zeer mooi en zeer leuk.

Sicco

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Een aanrader zijn de grijze cokes wagons die vroeger tot in Belgie en Nederland (Sas Van Gent)kwamen.Vooral de tweeassige wagons zijn zeer mooi en zeer leuk.


Helemaal mee eens Rochevalien!

cyberbeast

Ik heb een wagon met Leffe-reclame op. (Vriendin:"neem die maar mee, wanneer gaat ge nog eens zo'n wagon vinden?" Kben Leffe-fan dus.) Maar goed, wagon ziet er goed uit en rijdt ook nog eens uitstekend.
 

Eres

Allemaal hartelijk dank voor de positieve reacties

Wim

Kautenbach

ze hebben een erg mooie 6 assige franse ouwe diesel in het programma. Die hebben samen met tot 6 NS 2400 volgens mij ook als werktreinen gereden bij oa aanleg TGV lijnen.

groet, Wim

argilla

Dit zou volgens de webstek van Electrotren de contactpersoon zijn hier ten lande


L.VERBOVEN
Contact: Luc Jansen
Phone: 32 10615929
Fax: 32 10616903
Misschien kan je daar meer inlichtingen verkrijgen ??[;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

T03

Een DRG postwagon van Electrotren, goed afgewerkt spul.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"