Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

M2 bordeaux

Gestart door Anarchy, 12 augustus 2005, 18:03:35 PM

Anarchy

Hallo,
Ik vraag me af of Marklin de M2 rijtuigen (volgend jaar?) gaat uitbrengen in bordeaux livrei zoals ze nu al uitbrachten in het groen?
Weet iemand hier iets van of ze dit van plan zijn?

Mvg Jeroen

Pol De Bard

Ze zaten toch in die speciale set met de 2505?

Anarchy

Ja dat zijn de enige rijtuigen in bordeaux, maar mijn vraag was of marklin van plan is om M2 rijtuigen in bordeaux op de markt te brengen per 1 stuk (zoals nu met M2 in het groen) of in een setje van 3 of 4 ofzo?

mark7758

Volgend jaar zou het moeten komen. Maar Je weet het nooit zeker.
Er zou een set van 4 wagons komen en een los rijtuig.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Dag Mark, een set van 4 rijtuigen bedoel je dan zo'n set zoals in 2001 in het groen werd uitgebracht? (art.nr. 43530) En wat bedoel je met het losse rijtuig, een keerrijtuig of een gewone wagon? Van waar heb je dit gehoord (internetsite?)

mark7758

Er zou een set komen van 4 rode M2 en een los Rood M2 rijtuig.
Ik denk een set met 1ste klas, Bagage en 2x 2e klas.
En info. Hou het op van Winkeliers. (Meerdere)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

argilla

Marklin heeft zulke set al uitgebracht. Als trekker de e-loc 2505 met bordeaux M2 en stuurstand Is momenteel te koop op Ebay voor ?299 ( startbod) ga maar eens kijken op de eerste bladzijde zelfs
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

mark7758

Maar ik wil die lok niet en dat stuurstand rijtuig.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

55erke

Ik heb die set met de 2505 wel,maar ik zou gewone boreaux m2  los of in set ook nog wel kunnen gebruiken want deze uit de set zijn in principe voor achter een e-loc.
maar ze zullen ze nog wel apart uitbrengen zeker , ik hoop het tog[:D]