Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

spoordijkje jaren '20

Gestart door Michiel, 09 april 2010, 08:57:36 AM

ysbeer

Niets meer aan doen voorlopig,het ziet er goed uit.
Ga je nu weer smeren dan wordt het er echt niet beter op
Breng wat details aan,reclame op muur b.v of verkeersbord.
wim

vanmiegroet

inderdaad perfect u alleen nog de finishing touch en je bent klaar.
Gewwoon zo laten en nu nog wat mos
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

Michiel,
Zo laten, 't is gewoon fantastisch
Groeten Peter[;)]

vanmiegroet

Zal ik nu ja zeggen en mijn waardigheid laten vervallen ?
Waarom ook niet .
T'is moooi prachtig,grandioos ,geslijm geslijm en nog wat geslijm
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

doomslu

Amaai, da's klein!
Mooi werk. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Prima resultaat, Michiel [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Michiel, als je dit niveau kan volhouden voor een hele baan dan volgen er nog heel wat uurtjes modelbouwplezier... en een prachtresultaat.

Eigenlijk mooie reclame voor N !

ysbeer

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Zal ik nu ja zeggen en mijn waardigheid laten vervallen ?
Waarom ook niet .
T'is moooi prachtig,grandioos ,geslijm geslijm en nog wat gesleim



Ach jongen toch[8)][8)][8)]
wim

Peter

Prachtig gedaan Michiel. Proficiat
Dit is perfektie waar we allemaal naar streven.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Enorm bedankt voor de complimenten, en voor de consante feedback tijdens het bouwen met tips en raadgevingen. Zonder jullier hulp had ik het niet zover gebracht.

Ik hoop inderdaad op deze manier mijn baan beetje bij beetje vorm te geven. Het plezier ligt in het bouwen ervan, met aandacht en zonder haast. En ik hoop zo nog jaaaaaren te kunnen doorgaan. [:)]

@Vanmiegroet, ik begijp je niet helemaal, maar als dit allemaal onder je waardigheid ligt, daag ik je uit om iets gelijkwaardig te bouwen. Het mag in schaal H0. Neem je de handschoen op? Je kan er alleen maar bij winnen! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Michiel



@Vanmiegroet, ik begrijp je niet helemaal, maar als dit allemaal onder je waardigheid ligt, daag ik je uit om iets gelijkwaardig te bouwen. Het mag in schaal H0. Neem je de handschoen op? Je kan er alleen maar bij winnen! [;)]



Michiel je niets,maar dan ook niets,aantrekken van dit kleine jongens geklets.
het gaat goed zo,en je zult zien dat je steeds verder komt,steeds nieuwe manieren ontdekt om iets perfect na te bootsen.
wim

eddy

Inderdaad Wim,
hier op het forum zijn er nog wat snotneuzen actief,die wat uit hun nek kletsen.Maar als men dan om meer info en of foto's vraagt,blijft het heeeeeeeel stil.
Dus Michiel,goe bezig,en dat de jeugd zich maar bewijst.
Sorry jongeren ik scheer iedereen niet over dezelfde kam,en ga ook geen namen noemen.Ik realiseer mij dat er ook talent zit onder de jongeren.Maar laat ons dan ook van mekaar leren,ongeacht de leeftijd.
[;)] groeten eddy

vanmiegroet

mijn reactie weas als een grap bedoelt.
Geen goeie grap
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Michiel

Geen probleem Ruben. Ik vermoedde al dat het een grapje was. [;)] Vergeven en vergeten.... En eh..., die handschoen, laat je die liggen of ga je toch iets voor jezelf bouwen? [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)