Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Stoomrit op 27 maart???

Gestart door chef garde, 27 maart 2010, 09:17:32 AM

ToThePoint

@ Gerolf

Uiteraard kan men niemand verplichten en de enkeling(en) die organisatoren hier bereiken is misschien wel OFF-TOPIC voor velen.
Het is en blijft een MODEL forum dat weliswaar het grote als uitgangspunt heeft (soms ook niet).
Maar een voorbeeld vind u in MODELSPOOR, ALGEMEEN EN <H0>/Grootbedrijf/175 jaar Belgische treinen waar dgrr57 gewoon vermeld " Voor wie het nog niet gezien heeft : HIER ".
Door die bijdrage vond ik interessante info.
Super dat men mag en kan vermelden ( verwijzen ) naar die info.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

dgrr57

Ik ga mijn mening geven. Jullie doen er mee wat jullie willen [;)]
Als je iets wil namaken in miniatuur is het toch normaal (is nog altijd mijn mening, h?) dat je naar de werkelijkheid kijkt. Ik vind het dus normaal om zich te interesseren aan de grote wereld. Maar niet iedereen moet zo ver gaan dan sommigen (hier spreek ik duidelijk voor mij [;)]).
Omgekeerd is dus niet waar. Iemand die zich in het grote voorbeeld interesseer heeft niet noodzakelijk interesse in zijn representatie op een kleinere schaal.

the_gold


trainfreak

Om nog even te reageren:
Je moet je niet registreren om HGBTF te kunnen volgen.

Als je vb eens kijkt om de 2 weken of er geen nieuwe spoorse activiteiten zijn dan kom je heel ver.
Er loopt al van 3 februari een draadje over de rit van gisteren, dat is dus bijna 2 maand!!!

En speciaal voor 'to the point': je volgt zelf wat je wil volgen.
Als ik een week geen internet heb, dan heb ik een dag nodig om alle forums opnieuw bij te lezen. Maar daar kies je zelf voor. Het is toch niet omdat je op een forum zit dat je alles moet lezen??

En ja Gerolf, de rubriek modelbouw (op HGBTF) is op sterven na dood. De mensen verwijs ik bijna steeds door naar dit forum, omdat ik WEET dat men hier geholpen gaat worden...
Spoorse groeten
Dimitri

b-shunting

ik wist dat hij ging voorbijrijden ik hoorde een stoomfluit en ik zag enkel nog
de laatste rijtuigen spijtig want toen vorige keer de 29,013 passeerde
had ik hem wel[V]
minibaantje tp 4,diesel

janjozef

In de laatste "op de baan" staan nog enkele stoomritten aangekondigd, o.a. naar Maldegem.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

chef garde

Vandaag de 6019 zien staan "blinken" in Schaarbeek groep R, iets verder aan TW Schaarbeek stonden 4 groene M2 rijtuigen (die blonken alleszins meer!).  Iemand die weet of die binnenkort rondrijden?

OMC

citaat:
Geplaatst door chef garde

Vandaag de 6019 zien staan "blinken" in Schaarbeek groep R, iets verder aan TW Schaarbeek stonden 4 groene M2 rijtuigen (die blonken alleszins meer!).  Iemand die weet of die binnenkort rondrijden?



Niet met de 6019, maar wel zou er op 11 april een film gedraaid worden in het station van Schaarbeek met als hoofdrolspeler de 29.013
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

chef garde

Blijkbaar hebben die M2's de rodagerit met de 29013 meegemaakt ...

janjozef

Weet iemand rond welk uur hij in het station van Schaarbeek verwacht wordt, lijkt een mooie manier om mijn zondag rond te komen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem