Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

ERVIN

Naar Tufken h?.[;)]

tufken

Ok? Erwin,  ik ben nog wakker
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ERVIN

[:D][:D][:D][:D]

erik50

citaat:
Geplaatst door tufken

citaat:
Geplaatst door erik50

[In vooraad ![:D]
Tot je iets besteld,dan blijkt er niets in huis te zijn.
Kunnen ze dat nu niet eerlijk op hun webwinkels vermelden?
Je bestelt iets en je verwacht dat je het in korte tijd geleverd krijgt, want zo staat het er maar wat blijkt.
Nada wachten [}:)]
Erik

Bedankt, dat wist ik zelf nog niet[:(!]

Wanneer en wat heb je gevraagd, daar er niks in huis blijkt te zijn?
We hebben meer dan 3000 loc's in stock

@ Tufken,
Wie zegt dat ik jou zaak bedoel?
Het is gewoon een vaststelling dat op sommige webwinkels artikels staan vermeld als op stock,terwijl ze niet in huis zijn.
Ik wou met mijn reactie alleen maar duidelijk maak wat mijn ervaringen zijn .
Dus als alle handelaren zouden te kennen geven dat zo'n artikel bestelbaar is maar nog niet leverbaar dan zouden er toch minder misverstanden zijn denk ik.
ERIK
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

tufken

@ erik,

Geen probleem hoor, maar dit probleem proberen we te vermijden.

Soms gebeurd het wel eens als onze stock niet klopt [V]
doordat er hier ter plaatse van verkocht is op dat moment.

Groetjes

Patrick
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ronny-vdv

Opnieuw een broertje die  ook op onze sporen te zien is.

De CFL 3002 met schild "Blankenberge"

Meer info bij http://www.modelshop.lu/index4.html

Ik ga hem niet kopen daar mijn budget ruim overschreden is. Jammer, maar goed. Ik heb al twee CFL-loks, nl. 3012 en 3018.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

zeilfreakje

hoi ronny ik wou eens keertje vragen hebben jullie nog locs in stoc van reeks 13 omgeving antwerpen en de aanpassende wagons erbij aub
ik ga namelijk een belgiche baan bouwen met thema de ardennen en ik heb gehoort da die mannen ook wel ne keer naar daar gaan daarom de vraag groetjes benny ( zeilfreak)

13erke

De enige loks van de reeks 13 die nog naar Antwerpen komen zijn deze van en naar Antwerpen-Zandvliet met kolenwagens (richting Creutzwald).
De loks in de reizigersdienst naar Antwerpen zijn verdwenen, ten voordele van extra loks te bezitten op de lijn naar Luxemburg.
Als je de situatie wil uitbeelden toen ze nog naar Antwerpen kwamen kan je alle nummers inzetten boven de 1340, uitzonderlijk gebeurde het wel eens dat de 1339 of 1340 ingezet worden, het hangt ervan af waar de loks het meest nodig waren op dat ogenblik.
Dus de nummers die beschikbaar zijn in model, zijn de 1357, 1352, 1360 (deze twee laatste zijn nog niet leverbaar)

boke

citaat:
Geplaatst door 13erke

Dus de nummers die beschikbaar zijn in model, zijn de 1357, 1352, 1360 (deze twee laatste zijn nog niet leverbaar)

Ik ben eens benieuwd wanneer LS eraan gaat beginnen aan deze twee laatste... Als hun produktie zo vlot uit de fabriek zouden komen als hun aankondigingen...

C.B.

citaat:
Geplaatst door 13erke

De enige loks van de reeks 13 die nog naar Antwerpen komen zijn deze van en naar Antwerpen-Zandvliet met kolenwagens

Niet helemaal juist.
Er vertrekken nog steeds T13'en vanaf Antwerpen Noord met staaltreinen voor Luxemburg.
Vanaf de nieuwe beurtregeling gaan er zelfs meerdere treinen vertrekken vanaf Antwerpen met T13.
Groetjes.
Claudio.

zeilfreakje

waar kan ik zo ne reeks nog krijgen voor op mijn spoor te plaatsen dan met de aangepaste wagons ervan de passagiers of rijd  deze loc met goederenwagons

krispy

citaat:
Geplaatst door zeilfreakje

waar kan ik zo ne reeks nog krijgen voor op mijn spoor te plaatsen dan met de aangepaste wagons ervan de passagiers of rijd  deze loc met goederenwagons

Normaal in de betere modelspoor winkels zullen der her en der nog wel op stock zijn , mischien niet altijd het gewenste nr meer , maar der zijn verschillende nrs , dus als het niet echt dat nr moet zijn , zal het zeker ni veel moeite kosten om een 13-erke of 30-tiger aan te schaffen.

Dit machien wordt zowel met goederen als personenrijtuigen ingezet.
VB lijn eupen-oostende , alle dagen verschillende van 13-ners te bezichtigen.
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Anarchy

Je kan verschillende wagens en/of rijtuigen kopen voor achter de 13/3000 te hangen zeilfreakje,

Rijtuigen:

- I11
- I10
- I6
- M6 (volgend jaar komen ze uit)

Wagens:

- Groene Falls B-cargo (Fleischman/Roco)
- Staalwagens, type Ks?
- Containerwagens
- ...

zeilfreakje

beste vrienden zouden jullie een paar shops kunnen geven die de 13 er nog hebben aub groetjes benny

Peter

Benny,Kijk eens op de website van ons lid Tufken.
Het dichst in je buurt en goede service,en een van de goedkoopste in Belgie

http://www.modeltrein-paradise.be/index2.php
Met vriendelijke groeten
Peter