reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

Tom

Ja het wordt puffen dit jaar (waneer niet) en nu de intresten zo laag zijn. [:(]
Tom

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hey kedeng kedeng,laat ze die volgend jaar maar uitbrengen zalle,mijne ezel blijft wel geen geld sch...,h?!![:D]

Tja, Ervin, als ik u bezig hoor hier op het forum... Dat is bijna iedere week da gij zegt da ge ne nieuwe loc hebt. Blijkbaar ga je ook nog van elke 51 een model kopen.
Misschien moet ge direct bij de fabrikanten een grote bestelling plaatsen en dan de modellen doorverkopen aan ons. (Aan inkoopprijs natuurlijk [;)]) Komen we er allemaal nog voordelig uit. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Een heerlijke gedachte om modelen aan inkoopprijs te kunnen kopen. [:p]
Tom

modelbaanHO

Ik heb anders nog een paar suggesties voor nieuwe modellen: op basis van de 62 van ROCO kan ook een 65 worden gemaakt (een kleine reeks van de NMBS van 6 loks). Voor zover ik de foto's heb bestudeerd en de technische info, is alleen de diameter van de wielen verschillend. En bovendien is de reeks later omgenummerd naar 75 (dan hebben de machines dienst gedaan als rangeerlok in de Antwerpse haven)
Op basis van de 51 van Mehano kan ook een 60 worden gemaakt (eerst prototypes van deze reeks bestaande uit 6 machines). De snuit is helemaal gelijk aan de 51, maar de kast is korter en bovendien waren de machines uitgerust met 2-assige draaistellen ipv 3-assige.
Hopelijk wordt dit bericht opgepikt door de invoerder of de fabrikant.
Luc.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Tom

Mooie sugesties, aan de reeks 65 hab ik ook al gedacht maar somigen kunnen zelf een reeks 62 omvormen naar een 65 door de loc te vernumeren.
Maar laat die fabrikanten ze alstublieft dit jaar niet komen. [xx(] [:D]
Tom

Nonkelronnie

ging dit topic niet over de reeks13?

ronny-vdv

De reeks 13 zal uitgeleverd worden eind juni.

Dit bericht heb ik officieel bevestigd gekregen van dhr. Piron.

Dus, nog een beetje wachten.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

loco

Er wordt indrdaad aan een 28 gewerkt. Het gaat om een artisanaal product van Pederzolli. Zoiets als de 26 van Rocky Rail indertijd. Wordt slechts in een beperkte oplage gemaakt juist omdat het allemaal handwerk is. Ik denk dat je ze alleen kunt bestellen bij de maker himself. Het wordt in elk geval een schitterend model waaraan niets zal ontbreken. Afwachten maar.
Loco
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be

Tom

citaat:
Geplaatst door loco

Het wordt in elk geval een schitterend model waaraan niets zal ontbreken.

De prijs zal er ook naar zijn denk ik.
Tom

loco

De reeks 41 zou ook nog voor dit jaar zijn is mij bevestigd. September staat nog steeds voorop als streefdatum. Maar eind dit jaar zal ook wel goed zijn zeker?
Loco
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be

Tom

Het zou een pasend geschenk zijn voor onder de kerstboom. [;)]
Tom

tonycabus

Net een proto gezien, en die ziet er wel verd....raaid mooi uit.
Ook de scheenplaten zijn prachtig gedetailleerd: de remmechanismen zitten er ook op. Andere primeurs van LS zijn weer van de gebruikeleijke kwaliteit... Daniel en Alain hebben de lat idd erg hoog liggen. Laat de anderen maar komen met ladders hoor!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Tom

Dat beloofd! [:p]
Tom

tufken

De 13 komt niet voor eind Juli

Bericht juist binnengekregen,
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door tufken

De 13 komt niet voor eind Juli