Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

tufken

#105
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door tufken

De 13 komt niet voor eind Juli

Bericht juist binnengekregen,


Zeker? [:I]





Heb 10 min. geleden de mail van LS gekregen.





Hallo Patrick,

De 13 zal niet voor eind juli komen.

Met vriendelijke groeten


Dat zal voor de meesten wel niet zo erg zijn denk ik met die vele modellen van tegenwoordig
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

#106
Ik vind het zeker niet erg, maar hoe lang wordt die 13 nu eigenlijk al uitgesteld?
Tom

GeM

#107
t? lang. Bijna net zoals die artisanale modellen: aangekondigd in 2003, uitgeleverd tegen 2013? [}:)][}:)]
edit: link naar een ander draadje met veel tumult [;)]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

rgp

#108
Dag,

hetzelde draadje loopt op het franstalige forum, waar ik onomwonden heb gevraagd of de heren Piron en Jennes ons nog lang voor idioot gaan verslijten.

Hun argumenten houden geen steek.

Roland

locomotion

#109
rgp,
jij zit toch niet te wachten op deze 13. Jij hebt toch schaal 0? Dus idioot zullen ze jou alvast niet noemen. En de anderen zitten geduldig te wachten op enkele uitzonderingen na. Alleen als het model op niets trekt, mogen ze mij geust een idioot noemen, want dan heb ik tevergeefs zitten wachten.
Locomotion

Jurgen

#110
Ons voor de zot houden? 't Zou de eerste keer zijn. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rgp

#111
Dag,

Locomotion, ik denk dat ge een aantal afleveringen gemist heb.

Ik doe aan 0 omdat ik daar wat aan zelfbouw kan doen, maar een baan in 0 kan ik thuis niet zetten.

Voor ik met 0 bezig was, was ik (en nu nog) met HO 2R analoog bezig.  Ik heb die loks besteld in .... 2000.

Ik ben een baan aan het bouwen( het plan is er al, nu nog tijd van madam krijgen) (6,15m * 2,2m)

Roland

13erke

#112
ik heb gehoord dat eerst de 3000 in september op de markt zou komen ( eerste helft van de maand) en dat de 13 in de 2e helft zou volgen, tenminste als de levering niet weer uitgesteld wordt[}:)]!!

Tom

#113
citaat:
Geplaatst door 13erke

tenminste als de levering niet weer uitgesteld wordt[}:)]!!

Daat zeg je het.
Tom

Kedeng Kedeng

#114
Op de site van LSM staat dat de reeks 13 begin september leverbaar is. (eindelijk)

janjozef

#115
nu mochten ze van mij nog wat wachten, dat wordt te veel voor september

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

13erke

#116
citaat:
nu mochten ze van mij nog wat wachten, dat wordt te veel voor september


Als de levering maar niet weer wordt uitgesteld[}:)], daar zijn ze anders wel goed in bij lsm

Anarchy

#117
Idd Janjozef, voor mij komt hij ook te vroeg. Als hij in september komt zal ik er geen kopen, hopelijk wordt die enkele maanden uitgesteld ofzo [:p] Maar waar ik benieuwd naar ben is hoelang ze beschikbaar zullen blijven nadat ze op de markt verschijnen ...

boke

#118
Inderdaad... Ik zal ook geen 13 kopen als hij in september uitkomt! Ik geef voorrang aan de dieselstellen 41 van Mehano! We wachten nu al zo lang op de reeks 13 van LS! Ondertussen zijn er vele nieuwe aankondigingen gekomen (26, 27, 11,...) die naar ik vermoed goedkoper zullen zijn dan de 13! Verder ben ik van oordeel dat een loc toch wel enkele jaren beschikbaar moet zijn, zodat iedereen de kans heeft om er eentje te kopen op het moment dat het hem het best uitkomt! Ik ben geen voorstander van het systeem van (zeer) kleine oplagen [}:)]. Maar dat er een bepaald nummervariant uitkomt met een zeer kleine oplage daar kan ik mee leven, daar ook de verzamelaars onder ons hun pleziertje mogen hebben! [;)]

Groetjes,


rgp

#119
Dag,

Dat die 13 maar zo snel mogelijk komt, het geld ligt klaar.

De oplage is vrij beperkt en ik vermoed dat wie niet besteld heeft, (nog) langer zal moeten blijven wachten.

De andere geciteerde loks goedkoper ?  Ik heb mijn twijfels.

Roland