Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Reeks 27 LS Models: verlichting vraagje

Gestart door Johan Poelmans, 04 maart 2010, 23:39:24 PM

Johan Poelmans

Hey Iedereen,

Van de week eindelijk mijn 2709 van LS Models geidigitaliseerd. De verlichting is niet zo evident, maar gelukkig heb ik de CV-listing gevonden van de bijhorende loksound decoder, en die geprogrammeerd in mijn lokpilot v3.

Maareuh.... De 3de (middenste bovenste) lamp van de frontseinen werkt niet. Is dit normaal? Hoe krijg je die wel werkend?
 

itchy

switch verzetten op printplaatje van de lok
staat in de handleiding
[:)]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

cgraaf

Sterkte met het openen van de lok (is nogal een klus met al die slangen, beugels etc. onder de bufferbalken...)!!

Gr,
C.
 

Johan Poelmans

citaat:
Geplaatst door cgraaf

Sterkte met het openen van de lok (is nogal een klus met al die slangen, beugels etc. onder de bufferbalken...)!!

Gr,
C.


Ja verdorie! en had em pas toe gedaan :s
 

Memling

En,
terwijl hij open was,

een bestuurder ingeplaatst?

of nog een keer open doen?

Want met de afzonderlijk stuurbare stuurpestverlichting is alles in de stuurpost duidelijk te zien (let op de zwarte en gele handrem)

spoorse groeten
Memling[:)]

Johan Poelmans

citaat:
Geplaatst door Memling

En,
terwijl hij open was,

een bestuurder ingeplaatst?

of nog een keer open doen?

Want met de afzonderlijk stuurbare stuurpestverlichting is alles in de stuurpost duidelijk te zien (let op de zwarte en gele handrem)

spoorse groeten
Memling[:)]


Helaas niet, moet nog eens mannetjes op de kop zien te tikken ;)
 

deurenkletser

Misschien een stomme vraag, maar ik zou begot niet weten hoe ik die stuurpostinrichting er kan uithalen om een mannetje te plaatsen?

ERVIN

Maar daar zit toch reeds een treinbestuurder in??[:I]

Toen ik mijn reeks 27 en 11 kocht zaten er in beide locs treinbestuurders.

Jozef

Bij mij zitten geen in hoor !! heb de reeks 11/12/21 en 27 allen zonder bestuurder.
zou er ook graag een inzetten .. maar heb ook geen idee hoe de stuurpost (zonder schade !) te verwijderen.[?]

Jozef
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

itchy

Bij mij ook niet. Heb nu een 2135 en een 1206. Allebei zonder bestuurder!
citaat:
Geplaatst door Jozef

Bij mij zitten geen in hoor !! heb de reeks 11/12/21 en 27 allen zonder bestuurder.
zou er ook graag een inzetten .. maar heb ook geen idee hoe de stuurpost (zonder schade !) te verwijderen.[?]

Jozef

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ERVIN

Ik heb net mijn reeks 11 en 27 nog eens goed bekeken , mijn excuses collega's , ik heb er idd zelf een treinbestuurder ingezet , op den duur weet ik het ook allemaal niet zo goed meer h?, zou dat het begin van het einde zijn???[^]

In ieder geval , het is een beetje friemelen , maar het lukt wel hoor,

Voila....[;)]





Gerolf

Je had (img) en (url) tags door elkaar gebruikt, Erwin. 't Is opgelost [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

AAhh dat was het probleem dus, bedankt Gerolf.[;)]