reeks 40

Gestart door stevend, 03 maart 2010, 20:17:25 PM

SuSke

volgens de website van Olaerts is de uitlevering voorzien vanaf 1 mei 2026, 't Is dus voor binnenkort.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tobin

De stellen zijn in uitlevering, toch diegene die al beschikbaar zijn.

De M3-rijtuigen zijn ook in uitlevering.

Metpetergaathetbeter

Inderdaad bestellingen van 4000 en M3 stonden ingepakt om in St Niklaas meegenomen(na betaling)te worden....een clublid was de gelukkige.....zijne portemonnee wat minder  ;)  en mits je erom vroeg.....

doomslu

Wie er nog eentje wil: vanaf 1 mei worden ze € 50 duurder. Niet talmen dus.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

de stellen worden uitgeleverd er staan een deel dozen in de winkel .nu er zijn zoveel verschillende versies en niet alle versies zijn reeds toegekomen .
kwestie van transport en mogelijkheid tot hier te geraken .
volgens ine krijgen de mensen die eentje besteld hebben een mail als hun model toekomt.
dus heb je nog geen mail gekregen dan is je model er ook nog niet .
ik heb eentje full optie dus ik vermoed dat deze versies er wel reeds zijn en de versies met minder opties nog niet.
grappige modus aan
de full optie reizen eerste klas met het vliegtuig de andere komen met de boot LOL
en die zitten vast ergens in de buurt van hormus .

gr raf en die hun model reeds hebben veel plezier er mee
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Als het van China komt hebben ze in Hormus niet veel te zoeken. Daar loopt de zee dood. ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op Vandaag om 13:08:09 PMAls het van China komt hebben ze in Hormus niet veel te zoeken. Daar loopt de zee dood. ;D
is er om aardolie/gas te halen