Nieuw op dit forum ook

Gestart door STL, 23 januari 2010, 10:12:10 AM

STL

Dag allemaal,
Ik ben 45, en sinds ongeveer 6 jaar weer bezig met de treinen na ongeveer 25 jaar pauze. Al een beetje actief of de franstalige forum (sorry als ik fouten maak in nederlands). Ik ben terug begonnen met duitse treinen tijdperk II - III(spoor Fleischmann Profi en Fleischmann materiaal in 2R). Nu bezig met het opbouwen van een belgische treinen collectie (tot nu toe HLE 13 en HLE 27 LS Models / AR45 Olaerts / en deze namiddag een splinternieuw AM Sabena Jocadis :p)  NMVB trams zijn ook plannen voor (verre) toekomst.

Stef

chef garde

#1
citaat:
Geplaatst door STL

Dag allemaal,
Ik ben 45, en sinds ongeveer 6 jaar weer bezig met de treinen na ongeveer 25 jaar pauze. Al een beetje actief of de franstalige forum (sorry als ik fouten maak in nederlands). Ik ben terug begonnen met duitse treinen tijdperk III(spoor Fleischmann Profi en Fleischmann materiaal in 2R). Nu bezig met het opbouwen van een belgische treinen collectie (tot nu toe HLE 13 en HLE 27 LS Models / AR45 Olaerts / en deze namiddag een splinternieuw AM Sabena Jocadis [:p])  NMVB trams zijn ook plannen voor (verre) toekomst.

Stef


Knap taalgebruik!!  Welkom (terug)!

Gerolf

#2
Welkom, Stef ! (nogmaals) veel plezier op ons forum

Enneuh ... als mijn Frans half zo goed was als jouw Nederlands zou ik h????l content zijn [:0]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

#3
Ook van mij een hartelijk welkom op dit Vlaamse forum. En je hoeft je iets te schamen voor je Nederlands. Het is haast perfect!

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

STL

#4
citaat:
Geplaatst door Saraan

Ook van mij een hartelijk welkom op dit Vlaamse forum. En je hoeft je iets te schamen voor je Nederlands. Het is haast perfect!

groetjes,



Uw frans is ook helemaal niet slecht [;)]

Stef

Paulogic

#5
Welkom STL,

En bevalt de AM Sabena Jocadis u?
Gisteren ook eentje besteld. Ik mocht er vandaag om
maar ben Loebasken gaan ambeteren en dus geen tijd.
Zal er snel omgaan...
mvg,
Paul(ogic)

railman56

#6
welkom stef en veel plezier met onze hobby
ik lees dat je een verzameling aan het opbouwen bent, geen baan?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

loebaske

#7
Welkom Stef, en idd. mijn frans is ook stukken minder dan jouw vlaams..[^][^][^]

Greg

#8
Welkom, en je nederlands is erg goed dus daar moet je je al geen zorgen om maken.
Veel plezier hier[;)]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

STL

#9
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Welkom STL,

En bevalt de AM Sabena Jocadis u?
Gisteren ook eentje besteld. Ik mocht er vandaag om
maar ben Loebasken gaan ambeteren en dus geen tijd.
Zal er snel omgaan...



Ik ben inderdaad deze namiddag naar Edingen geweest. Foto wordt zo meteen geplaatst in de passende rubriek [^]

Stef

STL

#10
citaat:
Geplaatst door railman56

welkom stef en veel plezier met onze hobby
ik lees dat je een verzameling aan het opbouwen bent, geen baan?
marc



Ik heb inderdaad een klein baan opgebouwd met Fleichmann materiaal - Tijdperk II-III. Zie hieronder 2 foto's

Stef




edwintje

#11
Beste stef[;)]

Vanharte welkom op dit forum.


Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)

janjozef

#12
welkom stef

Leuk baantje, met nog wat bouwplezier aan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem