PB messing

Gestart door stanny, 17 januari 2010, 00:53:50 AM

stanny

kleine vraag: bestaat PB messing modelbouw in Ranst nog?
ik ben er even tussenuit geweest sinds 2008. Toen was er nog een website, vandaag niet meer...
Ik dacht dat ze enkele kappen hadden voor N schaal.

stijn

factageklerk

Ik ben daarjuist eens gaan kijken op Google en je hebt gelijk de site bestaat niet meer. Dat wist ik niet zou men gestopt zijn met de zaak? Zou ik jammer vinden want ik had nog wat messingonderdelen nodig.
 

dgrr57

Ik heb PB messing modelbouw nog gezien in Saint-Ghislain op 5 december 2009.
Ik heb gehoord dat er problemen zijn met zijn site-hosting.

Gerolf

Ik heb dit onderwerp in een beter passende rubriek gezet.

Over de inhoud: hun website geeft wel eens een probleem (is hier nog niet zo lang geleden al vernoemd)
Mij lijkt het dat men die aan het restylen is.

EDIT: Patrick was me n?t voor.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

@stanny: bij het verplaatsen van een onderwerp door een admin wordt er automatisch een mailtje verstuurd naar diegene die het draadje heeft opgestart. Deze mail kwam echter terug, want jouw e-mailadres blijkt niet meer te bestaan. Kan je dat even aanpassen in jouw profiel?
Dank je.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stanny

citaat:
Geplaatst door doomslu

@stanny: bij het verplaatsen van een onderwerp door een admin wordt er automatisch een mailtje verstuurd naar diegene die het draadje heeft opgestart. Deze mail kwam echter terug, want jouw e-mailadres blijkt niet meer te bestaan. Kan je dat even aanpassen in jouw profiel?
Dank je.



wel ik had dat gisteren al gedaan, echter was ik vergeten te activeren via het mailtje dat me dan gezonden wordt. ondertussen is dat gebeurd!

wisselstromer

de serverproblemen ivm de site van PBmessing kunnen volgens Paul nog wel even duren
dit is wat hij me mailde
"Waarschijnlijk is de firma die de hosting heeft van mijn site over kop gegaan en dus kan ik geen berichten langs het adres info@pb-messingmodelbouw.com of kan mijn site pb-messingmodelbouw.com niet geopend worden, waarschijnlijk zal ik volledig van nul moeten beginnen en een nieuwe site laten maken. Dat zal wel tijd vragen.

Je kan pbmessing nog altijd bereiken
via mail
pbmessingmodelbouw@skynet.be of langs bellon.paul@gmail.com
telefoon
tel 03/353.24.10 fax 03/353.24.10
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wisselstromer

ik kan jullie mededelen dat de site van PBm terug online is
mvg
www.pb-messingmodelbouw.com
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Michiel

Dat is al erg goed nieuws! Nu nog wachten opdat de pagina's weer worden opgeladen van de backups.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

Zondag sprak hij nog dat er nog wel een tijdje problemen zouden zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem