Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

mark7758

Die laatste foto's zijn van Viville.
Maar jammer om te zien. Weer een oud depot wat dicht gaat/is.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

kno

Spijtig idd...

De gebouwen zijn nu gehhurd. Waarschijnlijk paintballers of zoiets :-/

En de volledige depot is niet meer gelinkt aan de Infrabel netwerk,
dus zullen die spoortuigen ofwel per vrachtwagen weg, ofwel plaatselijk geschrapt worden ...


Roel G.

Klopt idd nu ik het op google maps bekijk het station van viville  :D
Ik ken er niet zoveel van, ik was in de buurt en dacht dat het leuke foto's konden zijn.

Die 91 bedoel je daar die oude loc mee?

Mvg Roel

the_gold

Geen enkele vereneging die de 91 onder zijn vleugels wilt nemen voor het telaat is?

TBCédric

Mannen, bedankt allemaal voor het compliment!!  :D
Peter, zie het nu pas ook! Precies wat misgegaan  :-X

Met mijn vers rijbewijs moet ik natuurlijk wat ervaring opdoen, dat had ik gisteren ook gedaan. Eens gaan spotten met de auto én ladder.

De bel luidde, allez... wat je een bel kan noemen. Eerder het luidsprekertje dat het geluid van een bel afspeelde.
Op dat moment had ik me voorzien op een Captrain die van de andere kant afkwam. Maar omdat ik iets van de andere kant hoorde afstormen, draaide ik me toch heel even om. Gelukkig had ik dat gedaan want anders had ik dit stel niet op foto. Voor mij nieuw op foto en op L59: VTG-wagens.

De 7772 en 7774 van NMBS Logistics, komende van antwerpen en op weg naar Gent/Zeebrugge te Nieuwkerken-Waas, L59.


BLOG HLR 7772 & 7774  Nieuwkerken-Waas
by Tren di Cédrico, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

Hoeveel man kan men in één cabine van een HLR 77 stoppen? Ik denk dat dat de vraag en/of uitdaging was voor men deze rit begon. Zoals je kan zien, wel wat. En uit eigen ervaring ("ervaring") weet ik dat een cabine van een 77 niet echt groot te noemen is.
Zijn reis begon waarschijnlijk van Monceaux en zal ergens eindigen in Charlerloi of ergens verder die richting uit.

De HLR 7745 te Marcienne-au-Pont, LikWeetHetNietZeker.


BLOG HLR 7745  Marcienne-au-Pont
by Tren di Cédrico, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

yannickvw


Klaas Zondervan

Lijkt logisch. Er zijn 4 stuurstanden, dus ook 4 zetels.
Maar er is vast nog wel ruimte voor staanplaatsen. :)

mark7758

Helaas 2 stoelen en 4 bedienplekken.
Beetje proppen en je heb 8 tot 10 man op de loc.
Maar dan is rijden niet echt gemakkelijk.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Doornroosje

Om niet te zeggen, ook niet toegestaan.

Davy

Een oude bekende terug in station Landen :)

IMG_3060 by davy vanmolle, on Flickr

Davy


factageklerk

Nog niet gezien maar wel gehoord , er zou een Desiro een tijdelijke Kuifje livrei krijgen Naar aanleiding van een tentoonstelling in trainworld
 

Michiel

#4454
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)