Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM


ward

Helaas geen foto kunnen nemen, maar in de bundel in Leuven stond een belgische traxx, 3 I6 rijtuigen en langs de andere kant de nederlandse traxx..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

rixke rail

Citaat van: ward op 31 oktober 2014, 15:52:53 PM
Helaas geen foto kunnen nemen, maar in de bundel in Leuven stond een belgische traxx, 3 I6 rijtuigen en langs de andere kant de nederlandse traxx..

Mvg

Stonden daar al sinds woensdag, dus ikke vandaag mijne kodak mee ...   8)





Vanuit de rijdende trein, dus kwaliteit niet optimaal ...  :'(
Voor testen op lijn 36N ?  :-\
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Eddytje

Citaat van: rixke rail op 31 oktober 2014, 16:57:25 PM
Citaat van: ward op 31 oktober 2014, 15:52:53 PM
Helaas geen foto kunnen nemen, maar in de bundel in Leuven stond een belgische traxx, 3 I6 rijtuigen en langs de andere kant de nederlandse traxx..

Mvg

Stonden daar al sinds woensdag, dus ikke vandaag mijne kodak mee ...   8)





Vanuit de rijdende trein, dus kwaliteit niet optimaal ...  :'(
Voor testen op lijn 36N ?  :-\
Modelspoorse groeten,
Eric.

Bombardier heeft de loc gehuurdt om testen uit te voeren met als ik mij niet vergis etcs

Anarchy

Heb woensdag deze 2 locs ook gezien te Schaarbeek. Dan wel zonder de rijtuigen. De NS traxx op kop met de 2830 op sleep.


ward

Bij deze is er dus al een foto EN verklaring waarom ze daar stonden..
Tnx voor de info

Grtz  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Kautenbach

allemachtig, wat is die NS lok toch lelijk, gewoon knap dat ze dit bedacht hebben >:( >:( ;)

Metpetergaathetbeter


factageklerk





Dit zijn foto's van een unieke muurschildering in het seinhuis van Aarschot "blok 6" gemaakt naar aanleiding van 125 jaar spoorwegen in de Aarschotse regio
 

Davy

Ben de NS loc gisteren gaan bewonderen in Leuven, vindt het wel iets hebben die kleuren. Heb al erger gezien :)

Maar nu deze


Er heeft er eentje ferm zen best gedaan :)

ward

Tis vakantie é..  >:(
Hoeveel graffiti er deze week is bijgekomen, evenals de steentjes tot halve bakstenen op het spoor...  :-\

Grtz  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Rangeerduivel

En ik vond de kostprijs van de verf om de living te schilderen al te hoog! ::)

;)

SuSke

Zo een spuiter laten komen hé, maar ge kunt de eerste week niet meer binnenkomen van de dampen  8)
En gordijnen moet ge u ook niet meer kopen, ge zult zelfs uw raam niet meer vinden.

Soit, hopelijk hebben ze die kerel/madam bij de klissen, laat hem/haar dat rijtuig maar terug oppoetsen met een voddeke met thinner, zonder handschoenen en zonder maskertje. Kan hij/zij daarvan high worden en leert hij/zij het misschien af.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Dat zou inderdaad pas een passende straf zijn !

Maar als ik soms eens naar de rechtbank op vier kijk zie je straffen dat ik achterover val dus het zou eerder een straf worden van 10u werkstraf in Bobbejaanlaand ( eventueel met opschorting als het weer niet meezit ) en een boete van een 0,5 euro voorwaardelijk en proberen om 6 dagen geen al te criminele daden meer te plegen ...  :'(