Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

einde abonnement

Gestart door eddy, 27 februari 2009, 11:27:45 AM

eddy

een vraagje,ik heb een abonnement van 2 jaar op MSM.Wordt men verwitigd als men het laatste nummer ontvangt?Want ik weet  niet meer vanaf welk nummer ik abonnee geworden ben.

groeten Eddy

Roderik

Zeker. Ik heb onlangs mijn abonnement vernieuwd.
Je ontvangt een brief met overschrijving. Betalen en alles komt in orde. Er staat zelfs in voor welke datum je best betaalt om geen nummer te missen.
Always be modelling!

modelbaanHO

In principe stuur men een brief evenwel heb ik de mijne nooit ontvangen. Daardoor had ik bijna het laatste nummer gemist.
Bij de uitgeverij beweerde men stellig dat de brief was verzonden.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

T03

Yep, per post. Geef anders een belletje aan Meta Media, die weten het zeker[;)]

Marc
"I have a train riding in my brain"

cyberbeast

Ik wil er geen nieuw draadje voor openen. Ik heb vorige vrijdag het nummer van deze maand gekocht (december dus).
Dit wordt wss het laatste, mijn beveelt me bijna een abonnement te nemen. Als ik begin de echte maand december een abo koop, is het eerstvolgende nummer dan januari. Of wordt dat nog overgeslaan en krijg ik februari als eerste nr?
 

conducteur

Ik heb vorige zomer (eind augustus 2008) een abonnement aangevraagd voor 1 jaar, en heb het nummer van september direct ontvangen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Ik wil er geen nieuw draadje voor openen. Ik heb vorige vrijdag het nummer van deze maand gekocht (december dus).
Dit wordt wss het laatste, mijn beveelt me bijna een abonnement te nemen. Als ik begin de echte maand december een abo koop, is het eerstvolgende nummer dan januari. Of wordt dat nog overgeslaan en krijg ik februari als eerste nr?


Op uw overschrijving, in de zone communicatie : abonnement Modelspoor Magazine vanaf nummer XX.
Ik denk dat dit DE oplossing is. Nee ?

Peter


citaat:
Ik denk dat dit DE oplossing is. Nee


Inderdaad Patrick[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter