Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Traxx E186

Gestart door Anarchy, 22 mei 2008, 18:56:22 PM

Anarchy

LSM brengt deze loc uit in juli/augustus. In verschillende versies beschikbaar. Zonder opschrift, NS, NMBS, AngelTrains.

Zie LSM website

TECHWIL

Ik veronderstel dat dit de nieuwe REEKS 28 wordt met nummers 2801 tot 2843.
Ik hoop dat LSM hen in deze nieuwe nummering uitbrengt.
RENWIL

ERVIN

Ik heb er ondertussen ook twee van besteld.[:p]

Jurgen

Ik geloof dat ik het hier ooit eens ergens vermeld heb (of dat iemand anders me voor was [:o)]).
Ze brengen de loc in 4 varianten uit. 1 maal in de standaard uitvoering zoals hij geleverd werd en gebruikt werd voor de testen op het Belgische net. Een ander model met het nummer 2801 dacht ik en nog 2 andere varianten, maar ik kan er zo direct niet meer opkomen. Ik zit momenteel op mijn werk dus ik kan ook niet echt zoeken, maar tenzij iemand anders mij voor is zal ik vanavond weten te melden welke varianten er juist zullen komen. [;)]

Ze kwamen in ieder geval al allemaal in zowel 2- als 3-rail.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tufken

- 12140  NMBS 186 124  zilver/ groen / wit  DC

- 12141  NMBS 186 121 zilver/ groen + angel logo DC

- 12142  NMBS 2803   zilver/ groen / wit  DC

- 14005  NS  zilver/ groen / wit  DC

- 14006 NS  zilver/ groen + angel logo DC
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

Juist, het waren maar 3 Belgische varianten. Ik heb het ondertussen ook gevonden, ik had me blijkbaar vergist. [:I]

Ach ja, bij mij komt hij er toch niet in. Ik vind het maar lelijke dingen. Hadden de kleurtjes nu iets mooier geweest had ik het misschien nog kunnen overwegen om hem toch te kopen. Nu dus niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Kan iemand mij zeggen met welke Duitse loc de traxx overeenkomt?

13erke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Kan iemand mij zeggen met welke Duitse loc de traxx overeenkomt?


Geen, de Duits heeft enkel AC traxxen, geen MS (vierspannig).
De zwitsers hebben wel hun 484 in cargo en transalpino livrij, die zijn gelijkaardig aan het type dat hier geleverd zal worden.

Anarchy

Het is voor de goeie sounddecoder te vinden. Welke heb ik nodig? Of beter, bestaat die?

ronny-vdv

Zou LSM samenwerken met ACME ?

Misschien brengt Roco hem ook uit.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

tom007

ik heb eentje besteld.

daniel

Om door te wachten, hier een Re484 Cisalpino van ACME


13erke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Het is voor de goeie sounddecoder te vinden. Welke heb ik nodig? Of beter, bestaat die?


De loksound 52483 is van een 185 (subserie 001-200) en de 482, nu heeft het nieuwe type dat aan de nmbs zal geleverd worden andere, nieuwere thyrisoren, wat dus ook zijn invloed zal hebben op de aanstruring van de motor en dus het geluid. Op de site van esu kan je een fragmentje beluisteren van het oude type, ik heb het nieuwe type ook al gehoord en het klinkt wel anders wanneer deze optrekt.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door 13erke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Het is voor de goeie sounddecoder te vinden. Welke heb ik nodig? Of beter, bestaat die?


De loksound 52483 is van een 185 (subserie 001-200) en de 482, nu heeft het nieuwe type dat aan de nmbs zal geleverd worden andere, nieuwere thyrisoren, wat dus ook zijn invloed zal hebben op de aanstruring van de motor en dus het geluid. Op de site van esu kan je een fragmentje beluisteren van het oude type, ik heb het nieuwe type ook al gehoord en het klinkt wel anders wanneer deze optrekt.



Bedankt. Geen sounddecoder dan.

Anarchy

Weet iemand of LSM ook de rode traxx op de planning heeft staan?