Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Station Blausee Mitholz

Gestart door marklinfreakske, 15 oktober 2006, 19:42:55 PM

marklinfreakske

#30
man [:0] waar heb je deze onderhoudswagen gehaald ??? [:0]
daar ben, ik echt wel een beetje verliefd op geworden [:D]

en jah aan deze foto ga ik ene hele hoop hebben.
ik heb daar misschien een uur aan blaussee mitholz gestaan maar er eigenlijk nooit aan gedacht veel foto's van te maken. ik had dan ook maar 1 overzichtsfoto. en jah ik ben wel verbaasd van je mooie modelletje

marklinfreakske

#31
zeg vraagje johan, heb jij toevallig (van de zelfbouw van station ?n bijgebouw) een plan of andere dergelijke technishe tekeningen want ik heb besloten om het station zelf te bouwen in plaats van het andere te restaureren, want zoals je ziet aan de echte foto' ontbreekt een beetje te veel aan het kibrimodel [:(]

groetjes, Brecht
p.s. mail anders maar de plannen [;)] gaat beter zijn [:)]

Blausee-Mitholz

#32
Hallo Brecht,

Dat onderhoudswagentje is een Bullok van Kibri in de BLS kleuren gestoken [:D]
Bestaat echt: (http://home.deds.nl/~jjv/archief%20foto%20van%20de%20maand/sept%202006/foto-4.html

Ik heb geen tekenig van het station. We hebben alles van foto's gehaald. Als basis hebben wij toch de Kibri bouwdoos gebruikt. De bovenbouw hebben we van echt hout gemaakt maar wel de maten van de Kibri bouwdoos aangehouden.
Het beste kun je toch jouw Kibri station aanpassen. Niet te bang zijn en slopen wat gesloopt moet worden en dan opnieuw opbouwen met veranderingen.
Ik wil je best de nodige digitaal foto's leveren op groot formaat.
Mail mij jou e-mail adres dan krijg je ze aangelevert.
Als je niet zoveel MB's als traffic wilt hebben stuur mij even je echte adres, dan kan ik ze ook wel op CD leveren.

Succes met de bouw en ik hoor wel van je. (mijn e-mail adres vindt je op mijn homepage)

Mvg, Johan.

marklinfreakske

#33
je kunt me best mailen op lord__brechtius@hotmail.com (2 _'s !!!) of als het daar niet lukt naar brecht.teerlinck@gmail.com [:)]

alle info over bls en blausee mitholz is welkom maar als het allemaal een beetje te groot wordt van Mb mag je me mailen voor mijn adres enz..

vele groetjes, Brecht [:)]

Blausee-Mitholz

#34
Ik was aan het knutselen met de nieuwe FvdM (foto van de maand) voor mijn site. http://home.hetnet.nl/~jh.de.reuver/1%20Foto%20v%20d%20maand.html
Ik realiseerde mij dat ik dat spul in model heb staan dus wat let mij om de werkelijk momentopname uit 1994 om te zetten in een line-up op mijn modelbaan (in aanbouw) [:o)] [8D]



Met de dsr kan ik de werkelijke hoek niet halen want ik kan het statief niet op de modelbaan zetten maar het ziet er toch aardig uit dacht ik zo.
Alleen dat groen op de achtergrond mis ik.

Nah, blijft de hele maand zo staan

Mvg, Johan.

Blausee-Mitholz

#35


Niets is te gek op Mitholz [:o)]



Mvg, Johan.

dancer

#36
gewoon machtig die foto's....


Tom

#37
Mooie foto's.
Die Railpro wagons zien er nog proper uit.
Tom

Peter

#38
Voor de Zwitsers onder jullie (anderen ook natuurlijk): In het laatste
nummer van Z?ge (nr.85) staat een prachtig artikel over het verweren van een SBB - Shimms/Shimmns wagen van Roco.
Het speciale aan dit artikel is dat het over de azuurblauw-achtige wagen gaat.
Vanzelfsprekend is de gebruikte techniek ook op andere kleuren/modellen bruikbaar.
Met vriendelijke groeten
Peter

Blausee-Mitholz

#39
citaat:
Geplaatst door Tom

Mooie foto's.
Die Railpro wagons zien er nog proper uit.




Recent gereviseerde wagens, zoals deze 02.03.07


Voorzien van de nieuwe notatie landen aanduiding.

Er zijn op dit moment 20 RailPro wagens bij de BLS gehuurd.
Vrijwel zeker zijn deze wagens na revisie richting CH vertrokken.

Mvg, Johan.