Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Heris 2018

Gestart door PeterVG, 02 februari 2018, 11:48:20 AM


doomslu

Om de klucht voor jullie zo kort mogelijk te maken: in de kijker bij Heris: M6 rijtuigen!  ??? :-[ :-\ :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Houdini

Citaat van: doomslu op 03 februari 2018, 00:24:57 AM
Om de klucht voor jullie zo kort mogelijk te maken: in de kijker bij Heris: M6 rijtuigen!  ??? :-[ :-\ :o

Huh??

Peter

CiteerOm de klucht voor jullie zo kort mogelijk te maken: in de kijker bij Heris: M6 rijtuigen!  ??? :-[ :-\ :o

Slecht nieuws voor LSM??
Met vriendelijke groeten
Peter

jlvjlv

Peter

Nee hoor, LSM kan de M7 aankondigen waarvoor gisteren het licht op groen werd gezet...

Dan toch liever de houding van Liliput waar men, allicht ook niet zonder eigen 'economisch belang', stelt: 'in 2018 geen HO-nieuwigheden, maar alles wat nog aangekondigd werd in het verleden nu wel realiseren'.

Trouwens, met ondersteuning van de witharige maar matige actrice werd in de klucht ook nog een lagebordwagen met 7-planken gesuggereerd in een versie voor 'die Belgier'.

Mvg

Johan

Davy

waarom gaat Heris eigenlijk met de M6 op de markt komen terwijl bijna iedereen die al heeft. En voor degene die ze nog niet hebben, kunnen
nog bij Classix terecht voor een voordelige prijs nog wel.

Wat is er eigenlijk nog overgebleven van die LSM M6 matrijzen?? opgeraapt door Heris miss?? :)

bekie

Ik zie enkel een zeven plankenwagen, die interessant is voor een Belgische baan. (Ferryboats).
Bij de nieuwigheden staan geen M6-en.
Ongeacht de kwaliteiten of niet van deze wagens: ze blijven blijkbaar op de plank staan, ook al worden ze stevig afgeprijsd. ;-) Natuurlijk zijn ze wel fotogeniek, vandaar misschien hun plaats op de frontcover van hun Heris Journal 6.

Misschien zouden zij liever eens een rerun van hun Benelux-blauwe-rijtuigen voorzien. Daar is wel vraag naar!
 

Metpetergaathetbeter

#7
die stonden(M6'en) stonden enkele jaren geleden ook al eens bij Heris op de stand in Dortmund.

Daar vielen ze mij op door hun weinig geslaagde tint (veel grijzer van kleur als de M6'en van LSModels. Want ik dacht toen:"Wat is mij dat?"
Trouwens dacht ik, maar ik kan verkeerd zijn dat Heris die heeft gemaakt voor die fabrikant(en de winkels) die ze aan geen hond kwijt is geraakt(zelfs niet voor een appel  en een ei!)M.a.w Classix?

Metpetergaathetbeter

#8
Trouwens als het diezelfde zijn, dan kan je op een goede goedkope manier veel tijd steken in je hobby onder het motto "Hoe hou ik ze op de rails zonder ze gaan ontsporen en het zoeken naar oplossingen omdat te vermijden dat ontsporen! :'(

bekie

M6 Heris = M6 Classix  8)
 

Rangeerduivel

Ik heb mij sinds lang voorgenomen geen wagons/rijtuigen van Heris meer aan te schaffen vanwege hun slechte rijgedrag...

;)

Metpetergaathetbeter


Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 februari 2018, 15:35:21 PM
Trouwens als het diezelfde zijn, dan kan je op een goede goedkope manier veel tijd steken in je hobby onder het motto "Hoe hou ik ze op de rails zonder ze gaan ontsporen en het zoeken naar oplossingen omdat te vermijden dat ontsporen! :'(

Peter heb jij deze classix rijtuigen dat je hier zo zwart op wit beweert dat ze niet op de rails blijven?
Ik heb een paar maanden geleden een complete set opgehaald en zien rijden, perfect geen ontsporing te zien.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

ook geduwd'(met wisselstraten) ,in dat geval ben jij dan één van de weinige die dat geluk heeft,degenen die ik ken die ze hadden deden ze zo snel mogelijk van de hand wegens deze reden

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 februari 2018, 20:07:50 PM
ook geduwd'(met wisselstraten) ,in dat geval ben jij dan één van de weinige die dat geluk heeft,degenen die ik ken die ze hadden deden ze zo snel mogelijk van de hand wegens deze reden
Ook bij mij geen problemen.
Ik denk dat je je baseert op wat blinde fans van LS-Models beweren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *