Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

AM Post - Van Biervliet

Gestart door Peter, 17 november 2016, 12:38:55 PM

Jurgen

CiteerConclusie van alles hierboven is dus: het is een correct stel met correcte koppeling en het werd zelden samen met een ander stel ingezet.

Alleen de inzetperiode voor deze versie heb ik nog niet gelezen denk ik, of ik moet erover lezen...


Citaat van: Sicco op 20 november 2016, 11:38:52 AM
In bovenstaande wordt het tweede deel van je eerste zin toch echt ontkracht en je tweede zin is ook al beantwoord hierboven  ;D

Ok, topic nog eens herlezen en inderdaad, het tweede deel van de eerste zin is niet correct.
Het antwoord op de tweede zin, daar heb ik blijkbaar overgelezen.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Blijkbaar wordt dit forum overal aardig gelezen en gevolgd ik kon dat nl. lezen via mijn é-mailadres  ;)

bekie

Ac versies zijn ook al te verkrijgen.
 

loebaske


Een zeer duidelijke beschrijving in het recent verschenen MSM, alle plus punten op een rij...

755philippe

Ik kan enkel toejuichen dat een kleinserie-producent het initiatief van het vroegere Vitrains heeft overgenomen. Ondertussen ook bericht gekregen dat mijn ac-versie klaar is.
Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

#95
blijkbaar lees jij enkel wat jij graag leest , want het nr van het het stel heeft  enkel gediend voor de persvoorstelling, het werd daarna veranderd naar 963(eigenlijk een nr die nagenoeg nooit rondgereden heeft'(lees bovenaan rechts blz 19).
Eigenlijk een nr  spijtig gekozen http://www.treinfoto2000.be/juli2007/963%20staat%20in%20Liege%20Guillemins.JPG

Ik wacht alvast op een ander nr.


loebaske


Jawade Peter, vroeger was men content dat er een nummer opstond, nu ist moet just zijn...
Geef je een beetje gelijk, als men het doet kan het evengoed just zijn....
In ieder geval je heb toch nog geen baan, dus zet die daar als persvoorstelling, is toch een goed idee ??

Sicco

Het nummer is juist en van de 'bijzonderheid' van deze versie is nooit een geheim gemaakt.
Het is in elk geval niet 'fout'
Genoeg klanten vinden dit gewoon een versie mooi genoeg om te bestellen voor hun verzameling en ik zie het probleem niet.
Voor de puristen (zoals ik) komen er 100% zeker nog varianten

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 25 november 2016, 16:32:12 PM

Jawade Peter, vroeger was men content dat er een nummer opstond, nu ist moet just zijn...
Geef je een beetje gelijk, als men het doet kan het evengoed just zijn....
doet er niet toe mijn geld moet ook goed zijn ! :-\ Trouwens ik zou al degene die treinliefhebber zijn en geen baan hebben geen eten willen geven !  :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 25 november 2016, 16:35:30 PM
Genoeg klanten vinden dit gewoon een versie mooi genoeg om te bestellen voor hun verzameling en ik zie het probleem niet.
of misschien omdat ze het gewoon niet wisten, niet opmerkten of maar wisten als het te laat was.
Vreemd toch dat bij het ene merk wel de spijtige keuze(s) mag aanhalen en bij sommige (zeg maar VBV) als je hetzelfde doet bijna vogelvrij verklaard wordt :-[ :-\

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 november 2016, 16:37:03 PM
Citaat van: loebaske op 25 november 2016, 16:32:12 PM

Jawade Peter, vroeger was men content dat er een nummer opstond, nu ist moet just zijn...
Geef je een beetje gelijk, als men het doet kan het evengoed just zijn....
doet er niet toe mijn geld moet ook goed zijn ! :-\ Trouwens ik zou al degene die treinliefhebber zijn en geen baan hebben geen eten willen geven !  :)

Ik heb geen baan, zelfs bijna geen wagons of rijtuigen meer maar ik kan vree goed eten zulle.
Ben ik content dat ik me "maar" met één versie van model bezig hou en het liefste dan nog geen groenen bazaar van den NMBS.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

als je je er maar goed bij voelt dat is het belangrijkste ! ;D ;)

bollen neus